Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw Obsługi finansowej przedsięwzięć realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w Wydziale Funduszy Europejskich w Departamencie Budżetu i Finansów

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługuje pod względem finansowym umowy i przedsięwzięcia realizowane w ramach inwestycji Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w tym m.in. sprawdza dostępność środków w planie KPO oraz w budżecie umowy/porozumienia, sporządza zlecenia wypłat środków na rzecz odbiorców wsparcia, uzgadnia dane do sprawozdań finansowych, opiniuje pod względem finansowym projekty umów, porozumień i aneksów w celu sprawnej realizacji KPO.
  • Współpracuje z Polskim Funduszem Rozwoju (PFR), w szczególności w zakresie zasilania systemu PFR do obsługi płatności KPO w dane o budżetach poszczególnych inwestycji KPO części grantowej, zgłaszania zapotrzebowania na środki i składania zleceń wypłaty środków na rzecz uprawnionych podmiotów oraz współpracuje z Bankiem Gospodarstwa Krajowego w zakresie obsługi części pożyczkowej zwrotnej KPO, w celu zapewnienia finansowania przedsięwzięć i inwestycji KPO oraz kontroli alokacji poszczególnych inwestycji.
  • Uczestniczy w opracowywaniu materiałów do planowania środków na realizację KPO w zakresie komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” oraz uczestniczy w opracowywaniu sprawozdań z planu dochodów wyodrębnionych rachunków państwowych jednostek budżetowych części 46-Zdrowie do obsługi przedsięwzięć KPO, w celu zaplanowania środków na realizację KPO oraz wypełnienia obowiązków sprawozdawczych.
  • Monitoruje wykonywanie budżetów poszczególnych inwestycji KPO realizowanych w ramach komponentu D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” z użyciem pomocniczego systemu monitorowania finansowego, w tym zasila system w niezbędne dane, w celu zapewnienia zgodności ponoszonych wydatków z alokacją KPO.
  • Przygotowywuje wnioski o uruchomienie środków rezerw celowych do planu części 46-Zdrowie na finansowanie przedsięwzięć realizowanych z części pożyczkowej bezzwrotnej Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach inwestycji D1.2.1. Rozwój i modernizacja infrastruktury podmiotów leczniczych na poziomie powiatowym.
  • Obsługuje dyspozycje jednostek podległych i departamentów merytorycznych dotyczące przekazania środków finansowych na realizacje przedsięwzięć KPO.
  • Współpracuje z Departamentami MZ, jednostkami podległymi realizującymi przedsięwzięcia i inwestycje KPO oraz z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej i Ministerstwem Finansów w zakresie zadań obsługiwanych przez Wydział.
  • Uczestniczy w opracowywaniu i aktualizacji procedur dotyczących wdrażania Krajowego Planu Odbudowy w zakresie zadań Wydziału oraz w opracowywaniu informacji opisowych w zakresie realizowanych inwestycji i przedsięwzięć KPO.


Warunki pracy


  • Departament Budżetu i Finansów mieści się Warszawie przy ul. Miodowej 15 na I piętrze w budynku „C”; winda znajduje się w budynku „B”; budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; w budynku „B” i „C” jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych;

  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w komórkach ekonomiczno–finansowych lub w obszarze funduszy unijnych lub analityczno- statystycznych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość systemu ochrony zdrowia
  • dobra znajomość MS Excel,
  • wiedza z zakresu programów pomocowych UE wdrażanych na poziomie centralnym,
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-15
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00 – 952 Warszawa
    z dopiskiem: „główny specjalista w Wydziale Funduszy Europejskich
    w Departamencie Budżetu i Finansów – 1 etat, poz. 1614”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/02/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi