Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw rozwoju zawodowego i analiz w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Biurze Kadr, Szkolenia i Organizacji

02-591 Warszawa Ul. Stefana Batorego 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy z zakresu koordynacji, planowania i rozliczania budżetu MSWiA w poszczególnych częściach i pozycjach budżetowych dot. podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Ministerstwa, w szczególności planuje środki przeznaczone w budżecie Ministerstwa na szkolenia, studia, kursy językowe, aplikacje etc. Monitoruje i bilansuje plan wydatków szkoleniowych w poszczególnych częściach i pozycjach budżetowych, w celu zapewnienia racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi.
  • Realizuje zadania z zakresu controllingu personalnego, w tym przygotowuje analizy i zestawienia, zawierające wnioski i rekomendacje dotyczące obszarów ZZL, w celu zapewnienia wsparcia kierownictwa przy podejmowaniu decyzji strategicznych.
  • Prowadzi sprawy z zakresu identyfikacji, analizy i realizacji potrzeb szkoleniowych pracowników Ministerstwa w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych, w szczególności rozlicza refundacje udzielane pracownikom z tytułu dofinansowania kosztów studiów (licencjackich, magisterskich, doktoranckich), aplikacji (radcowskiej, adwokackiej i innych) oraz indywidualnych kursów językowych, a także związanych z naborem i kierowaniem pracowników Ministerstwa na aplikację legislacyjną organizowaną przez Rządowe Centrum Legislacji (w tym przygotowuje projekty umów, prowadzi sprawy związane z zabezpieczeniem środków i rozliczeniem zawartych umów).
  • Przygotowuje projekty umów dotyczących indywidualnych lektoratów z języków obcych, uczestniczy w wyborze Wykonawcy oraz prowadzi sprawy związane z zabezpieczeniem środków i rozliczeniem zawartych umów.
  • Bierze udział w przygotowywaniu założeń polityki szkoleniowej oraz corocznych planów szkoleń, monitoruje działalność szkoleniową w ujęciu osobowym, tematycznym i finansowym.
  • Projektuje rozwiązania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w Ministerstwie oraz monitoruje sposób ich funkcjonowania w celu zapewnienia prowadzenia optymalnej polityki ZZL w Ministerstwie, w tym uczestniczy w opracowywaniu i realizacji programu zarządzania zasobami ludzkimi.
  • Koordynuje sprawy związane ze sprawozdawczością, w szczególności sporządza sprawozdania Dyrektora Generalnego dla Szefa Służby Cywilnej.
  • Przygotowuje analizy, raporty i informacje zbiorcze dotyczące realizowanych zadań, w tym odpowiedzi na interpelacje, zapytania, wnioski o dostęp do informacji publicznej, także dla Szefa Służby Cywilnej.


Warunki pracy

Budynek przy ul. Stefana Batorego 5:


Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych.


Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się. Na parterze i piętrach: I, II, III i IV  (z pięciu pięter budynku) znajdują się łazienki dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


 


Warunki dotyczące charakteru pracy:



  • Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  •  UWAGA! Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami

  • Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”.

  • Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i zostały złożone w terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne mogą zostać odrzucone.

  • Aplikacje składane w wersji papierowej muszą zawierać własnoręcznie podpisane oświadczenia opatrzone datą.

  • Kandydaci mogą być poproszeni o udostępnienie do wglądu oryginałów dokumentów, na podstawie których potwierdzane jest spełnianie przez nich warunków określonych w ogłoszeniu.

  • Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOŁĄCZ, JEŚLI POSIADASZ (DOKUMENTY DODATKOWE)” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.

  • Prosimy o zapoznanie się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych zamieszczoną na stronie: https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami

  • Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni
    o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Możliwa jest rekrutacja zdalna.

  • Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl/wyniki-naborow, https://www.gov.pl/web/mswia/wyniki-naborow-na-wolne-stanowiska-pracy-w-korpusie oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe w zakresie finansów lub ekonomii lub zarządzania.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji szkoleń.
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub wyrażenie zgody na wszczęcie procedury zmierzającej do zapewnienia dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą "poufne".
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej i aktów wykonawczych, ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. budżetu zadaniowego i klasyfikacji budżetowej, ustawy o Krajowej Szkole Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyńskiego, przepisów o ochronie danych osobowych i z zakresu dostępu do informacji publicznej; wiedza ogólna z zakresu prawa pracy; znajomość zagadnień ZZL.
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji pakietu Office, w szczególności Ms Excel.
  • Kreatywność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne.
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia wyższego w zakresie finansów lub ekonomii lub zarządzania (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w organizacji szkoleń, tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w administracji publicznej, tj. świadectwa pracy lub zaświadczenia lub referencje lub zakresy obowiązków lub opisy stanowisk pracy lub inne dokumenty; należy dołączyć dokumenty potwierdzające rodzaj i długość wymaganego doświadczenia.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z przepisami o ochronie informacji niejawnych dot. dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub oświadczenie o posiadaniu poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne (zawierające informacje o organie, który wydał dokument, datę wydania i nr dokumentu, rodzaj klauzuli, okres ważności).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o ukończeniu studiów podyplomowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi (zawierające informacje z dyplomu ukończenia studiów/ świadectwa ukończenia szkoły tj. nr dokumentu, rodzaj wykształcenia, uczelnia/szkoła, która wydała dyplom/świadectwo, wydział, kierunek, specjalizacja).

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
    ul. Stefana Batorego 5,
    02-591 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: BKSiO-WZZL – główny specjalista

    Dokumenty można składać również osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie w godz. 8.00-16.00

    Aplikacje można składać także przez ePUAP

    Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/01/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi