Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw analiz i finansowania zadań w części 40 - Turystyka w Wydziale Finansowo-Badawczym w Departamencie Turystyki

00-082 Warszawa ul. Senatorska 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje projekt planu finansowego funduszy pomocowych, w celu bieżącej realizacji zadań finansowanych z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w zakresie Polskiego Bonu Turystycznego, Turystycznego Funduszu Zwrotów (TFZ) oraz dodatkowego świadczenia postojowego w zakresie właściwości komórki organizacyjnej.
  • Opracowuje założenia oraz dokumentacje w zakresie zasad finansowania i rozliczania dotacji; współpracuje przy ocenie wniosków i sprawozdań pod względem finansowym, w celu uruchamiania dotacji dla jednostek spoza sektora finansów publicznych w zakresie turystyki.
  • Opracowuje założenia oraz dokumentacje w zakresie zasad finansowania i rozliczania dotacji; współpracuje przy ocenie wniosków i sprawozdań pod względem finansowym, w celu uruchamiania dotacji dla jednostek spoza sektora finansów publicznych w zakresie wsparcia turystyki społecznej ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej.
  • Sporządza i składa zapotrzebowania na środki budżetowe oraz dokonuje bieżącej aktualizacji zapotrzebowań na środki finansowe.
  • Monitoruje, w zakresie finansowym, proces realizacji postanowień, umów, porozumień oraz kontroluje zleceniobiorców w tym zakresie.
  • Uczestniczy w opracowywaniu i przekazywaniu informacji w zakresie projektu budżetu oraz z ustawy budżetowej; uczestniczy w przygotowywaniu wieloletnich prognoz wydatków oraz w opracowywaniu celów i mierników wraz z metodologią ich wyznaczania.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych oraz innych dokumentów regulujących funkcjonowanie komitetów/zespołów/grup roboczych.
  • Przeprowadza rozeznanie rynku, szacuje wartość zamówienia, uczestniczy w postępowaniach jako członek komisji przetargowych w zakresie realizacji zadań departamentu


Warunki pracy

Budynek ul. Senatorska 14



  • budynek Pałac Blanka. Budynek jednopiętrowy, bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim.  

  • ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich pomiędzy piętrami.

  • konieczna asysta innego pracownika/opiekuna.


Budynek ul. Senatorska 12



  • budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Na wyposażeniu budynku znajduje się transporter gąsiennicowy typu T09 „ROBY” przeznaczony do transportu po schodach osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. 

  • pomieszczenia służbowe usytuowane na 1 i 2 piętrze budynku.


Ponadto:



  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,

  • nie występują szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,

  • obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne i mailowe,

  • praca w pokoju wieloosobowym,

  • praca przy komputerze powyżej czterech godzin oraz przy użyciu urządzeń biurowych, np.: kserokopiarka, skaner, niszczarka.

  • przemieszczanie się pomiędzy budynkami Ministerstwa Sportu i Turystyki.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ważne uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:



  • CV i  list motywacyjny  muszą być własnoręcznie podpisane.

  • Składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń  obowiązujące przy naborach do pracy w Ministerstwie Sportu i Turystyki dostępne są pod adresem: https://www.gov.pl/web/sport/pliki-do-pobrania

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane: CV, list motywacyjny i oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.

  • Dokumentami potwierdzającymi długość doświadczenia zawodowego / stażu pracy są dokumenty jednoznacznie potwierdzające zamknięty okres świadczenia pracy: świadectwa pracy,  zaświadczenia o zatrudnieniu. Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

  • Dokumentami potwierdzającymi charakter wykonywanej pracy są zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy.

  • Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia do urzędu.

  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu oferty do urzędu/wpływu na skrzynkę mailową) nie będą rozpatrywane.

  • Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.

  • W przypadku przesłania dokumentów za pośrednictwem ePUAP wiadomość musi być opatrzona bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub zaufanym profilem.

  • Do stanowiska, na które prowadzony jest nabór, mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2399 ze zm.)



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych i przepisów dotyczących zasad finansowania zadań w sektorze finansów publicznych.
  • Znajomośćprzepisów prawo zamówień publicznych.
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie turystyki.
  • Znajomość specyfiki gospodarki turystycznej i rynku turystycznego.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i orientacji na osiąganie celów.
  • Umiejętność współpracy, skutecznej komunikacji, myślenia analitycznego, podejmowania decyzji i odpowiedzialność.
  • Rzetelność.
  • Umiejętność obsługi MS Office.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Kursy, szkolenia w zakresie finansów publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • CV (podpisane odręcznie)
  • List motywacyjny (podpisany odręcznie)
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy w obszarze finansów publicznych (dokumentami potwierdzającymi długość posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: zaświadczenia o zatrudnieniu, świadectwa pracy; dokumentami potwerdzającymi charakter/obszar posiadanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy są: zakresy obowiązków/czynności, opisy stanowisk pracy).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania kursów i szkoleń z obszaru finansów publicznych.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-12-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Sportu i Turystyki
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Senatorska 14
    00-082 Warszawa
    lub składając osobiście w Kancelarii z dopiskiem: DT/6/2022.

    Zachęcamy do składania dokumentów w wersji elektronicznej w formie skanu na adres: nabory@msit.gov.pl. W temacie wiadomości i w liście motywacyjnym proszę dodać wyraźny dopisek: DT/6/2022.

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Prosimy o zapoznanie się z ważnymi uwagami dotyczącymi wymaganych dokumentów i oświadczeń.


    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/12/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi