Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw obsługi merytorycznej Portfela Projektów w Wydziale Portfela Projektów w Departamencie Architektury Informacyjnej Państwa 00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Realizuje sprawy z zakresu zarządzania portfelem projektów realizowanych przez Ministra Cyfryzacji, w tym dokonuje wstępnej oceny, zarządza procesem definicji i rekomenduje uruchomienie realizacji projektów, buduje portfel (portfele) projektów oraz uzgadnia priorytety dla projektów znajdujących się w portfelu na podstawie i w odniesieniu do celów strategicznych w obszarze informatyzacji.
- Uczestniczy w procesie przeglądów i aktualizacji metodyki zarządzania projektami.
- Sporządza strategiczne analizy dotyczące projektów, prowadzi okresowe przeglądy projektów.
- Wspiera merytorycznie projekty w zakresie praktycznych aspektów ich realizacji, w tym: stosowania metodyki zarządzania projektami, harmonogramowania, identyfikacji ryzyk przy wykorzystaniu m.in. narzędzi do monitorowania.
- Monitoruje status projektów należących do portfela projektów realizowanych w dziale Informatyzacja, w szczególności terminowość ich realizacji.
- Opracowuje, aktualizuje i monitoruje wdrażanie wewnętrznych zarządzeń i innych dokumentów regulujących przygotowanie, uruchamianie, monitorowanie i zamykanie projektów z realizowanego w dziale Informatyzacja portfela projektów.
- Monitoruje ryzyka w projektach należących do portfela projektów realizowanych w dziale Informatyzacja, w tym monitoruje rejestry ryzyka, dokonuje analizy informacji dotyczących ryzyka, w tym pozyskiwanie dodatkowych informacji w przypadku identyfikacji ryzyka niezgłoszonego lub nie w pełni udokumentowanego oraz przygotowuje rekomendacje w zakresie eskalacji ryzyka na poziom zarządzania członka kierownictwa Kancelarii, któremu podlega Departament.
- Przygotowuje dokumentację w zakresie raportowania członkowi kierownictwa Kancelarii, któremu podlega Departament, realizacji kluczowych zadań operacyjnych komórek organizacyjnych, realizujących zadania z działu Informatyzacja.
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek o czterech kondygnacjach naziemnych z windą, w większości dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 planowane są w najbliższym czasie prace budowlane, które spowodują wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione. Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn. W tym momencie nie ma możliwości wprowadzenia osób poruszających się na wózkach do sal konferencyjnych i pozostałych pomieszczeń w budynku przez hol A.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe.
Jeżeli ofertę składasz elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane:
- własnoręcznie i przesłane w formie skanów/zdjęć (poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej) lub
- podpisem elektronicznym kwalifikowanym.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:
https://www.gov.pl/attachment/a735103a-73c4-4b82-8466-56ce6da33563
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj: https://www.gov.pl/web/premier/nabory-w-sluzbie-cywilnej
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
powyżej 2 lat w zarządzaniu projektami
pozostałe wymagania niezbędne: - wiedza z zakresu: metodyk zarządzania projektami (np. PRINCE2), prawa krajowego i UE w zakresie funduszy europejskich, ustawy o finansach publicznych, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- umiejętności: zastosowania narzędzi informatycznych do zarządzania projektami (MS Project, JIRA, Confluence etc.).
- kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca, myślenie analityczne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2022-07-19
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 101763, BKRZ.WRZK.2100.25.5.2022.MK