Opis stanowiska pracy
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw obsługi finansowo - księgowej w Wydziale Finansowo-Księgowym, Departament Budżetowo – Organizacyjny 00-203 Warszawa Ul. Bonifraterska 17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzi na bieżąco rejestr zawartych umów, wniosków, ewidencji i rozliczenia zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego i lat przyszłych, w tym z PPEJ
- kontroluje umowy z osobami fizycznymi i prawnymi oraz wnioski o udzielenie zamówienia publicznego w celu zapewnienia dostępności środków finansowych na pokrycie powstających zobowiązań, w tym z PPEJ
- sporządza miesięczne, kwartalne i roczne analizy z zaangażowania i stopnia wykorzystania środków budżetu, w celu przekazania aktualnych informacji z wykonania planu finansowego do Ministra Finansów, w tym z PPEJ
- prowadzi obsługę finansowo-księgową PAA w tym kontroluje dokumenty pod względem formalno-rachunkowym, dekretuje i księguje dowody księgowe, w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych oraz zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- analizuje i uzgadnia konta bilansowe i pozabilansowe w zakresie wydatków budżetowych, uzgadnia koszty z wydatkami w celu zapewnienia szczegółowej weryfikacji poprawności zapisów księgowych
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, oświetlenie naturalne i sztuczne.
Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, posiada wejście z poziomu „0”. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W przypadku aplikowania w formie papierowej oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/paa/kariera-w-paa.
CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy powinny zawierać informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje.
Złożenie oświadczeń w formie elektronicznej obliguje do dostarczenia własnoręcznie podpisanych kopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów niezbędnych na kolejny etap naboru.
Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu bądź osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.
Prosimy o podawanie aktualnego nr telefonu oraz adresu e-mail.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi finansowo - księgowej
pozostałe wymagania niezbędne: - bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości
- bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- znajomość przepisów związanych z realizacją i rozliczaniem programów wieloletnich
- praktyczna znajomość księgowości i sprawozdawczości budżetowej
- umiejętność obsługi komputerowych systemów finansowo-księgowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - znajomość obsługi programu TREZOR, NBE-NBP
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2022-02-03
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do aplikowania w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dokumenty można także dostarczyć osobiście w zamkniętej kopercie lub wysłać na adres:
Państwowa Agencja Atomistyki
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
z dopiskiem: Kadry "Główny Specjalista DBO (91474)”