Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Projektów Własnych w Departamencie Programów Wsparcia Innowacji i Rozwoju

00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizuje i/lub prowadzi szkolenia/ seminaria/ konferencje
  • opracowuje i aktualizuje dokumenty operacyjne i strategiczne w zakresie informacji, promocji i edukacji
  • prowadzi serwisy internetowe/ profile społecznościowe
  • przygotowuje treści merytoryczne, materiały informacyjne, publikacje, tezy i materiały promocyjne
  • opracowuje i realizuje projekty własne w ramach programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki


Warunki pracy


  • Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel. 22 273 83 85, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 88 58

  • Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.

  • Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie informacji, promocji, public relations

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE, w szczególności znajomości założeń programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG)
  • Wiedza z zakresu narzędzi komunikacji
  • Umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel w stopniu zaawansowanym, Power Point w stopniu zaawansowanym
  • Umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnych
  • Umiejętność prezentacji i wystąpień publicznych
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wiedza z zakresu oceny efektywności narzędzi komunikacji


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
  • CV
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-11-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.


    Lub w formie papierowej na adres:
    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji: 107 DIR
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi