Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw systemu zarządzania i kontroli w Wydziale Systemów Zarządzania i Kontroli w Departamencie Współpracy Terytorialnej 00-926 Warszawa ul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - opracowuje procedury i wdraża system zarządzania, kontroli i nadzoru programów EWT 2014- 2020: Polska - Saksonia, Polska-Meklemburgia
- przeprowadza kontrole systemowe w programach EWT 2014-2020 oraz EIS 2014-2020, w tym: analizuje niezbędne materiały, przygotowuje dokumentację, raporty i zalecenia pokontrolne, rozpatruje zastrzeżenia, monitoruje wdrożenie zaleceń pokontrolnych i je ewidencjonuje
- pełni nadzór nad systemem informowania o nieprawidłowościach oraz przekazuje informacje nt. nieprawidłowości do wydziałów właściwych ds. poświadczania wydatków
- bierze udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne oraz analizuje ustalenia kontrolne w odniesieniu do programów EWT 2014-2020: Polska-Saksonia, Polska- Meklemburgia
- współpracuje z organami zewnętrznymi w zakresie nieprawidłowości (m.in. OLAF, prokuratura, CBA)
- przygotowuje interpretacje i stanowisko Ministerstwa oraz odpowiedzi na pytania w zakresie zamówień publicznych i konkurencyjności, kontroli i audytu, nieprawidłowości
- nadzoruje realizację porozumienia zawartego przez Ministerstwo z Urzędami Wojewódzkimi w zakresie kontroli w programach EWT 2014-2020: Polska-Saksonia, Polska- Meklemburgia poprzez aktualizację warunków porozumienia
- przygotowuje i przeprowadza postępowania udzielania zamówień publicznych w zakresie właściwości departamentu
Warunki pracy Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.(22) 273 8171, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: 22 273 88 59
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne: - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE
- znajomość procedur kontroli
- znajomość języka angielski poziom B2
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, umiejętności analityczne
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- Kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
- Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2021-08-12
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i tańszy sposób komunikacji z nami.
Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 70 DWT
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15