Opis stanowiska pracy


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw technicznych w Wydziale Regulacyjnym Departamentu Telekomunikacji

00-583 Warszawa Al. Ujazdowskie 1/3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje i uzgadnia projekty aktów prawnych związanych z gospodarką częstotliwościami, kompatybilnością elektromagnetyczną, systemem oceny zgodności, harmonizacją techniczną, normalizacją, infrastrukturą telekomunikacyjną i techniczną, bezpieczeństwem i integralnością sieci, wymaganiami dla telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budowlane i ich usytuowanie, warunkami technicznymi użytkowania obiektów budowlanych oraz upoważnieniami w sprawach odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych w tym w szczególności w zakresie zmian wynikających z konieczności dostosowania krajowych aktów prawnych do obowiązującego prawodawstwa UE.
  • Koordynuje i prowadzi procedury autoryzacji i notyfikacji jednostek oceniających zgodność – zgodnie z regulacjami odnoszącymi się do systemu oceny zgodności i nadzoru rynku.
  • Uczestniczy w zespołach, komitetach i komisjach krajowych i międzynarodowych związanych z działalnością resortu. Opracowuje projekty stanowisk Polski w ramach WRC, a także stanowisk i analiz w ramach CEPT, RRC oraz ITU.
  • Sporządza stanowiska, ekspertyzy i analizy z zakresu techniki radiokomunikacyjnej.
  • Opiniuje merytoryczne projekty aktów prawnych przekazywanych Departamentowi do uzgodnienia, w zakresie właściwości stanowiska.
  • Prowadzi sprawy wynikające z nadzoru Ministra nad Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Instytutem Łączności w zakresie właściwości stanowiska.
  • Przygotowuje projekty, odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia i interwencje posłów i senatorów oraz wystąpienia organów ochrony praw i wolności obywateli, dotyczące nowych technologii.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, praca pod presją czasu, zagrożeniem korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.


W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.


W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE”.


Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:


https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425


Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:


https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm 


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.


Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).


Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe techniczne, inżynierskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w telekomunikacji lub radiokomunikacji.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
  • Wiedza z zakresu aspektów technicznych i ram regulacyjnych w obszarze telekomunikacji, w tym w szczególności w zakresie gospodarki częstotliwościami i prowadzenia działalności telekomunikacyjnej
  • Umiejętność obsługi programów pakietu Office
  • Umiejętność korzystania z informatycznych zbiorów aktów prawnych (LEX),
  • Umiejętność zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, myślenie analityczne, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość innego języka europejskiego na poziomie B1
  • Znajomość regulacji Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego ITU, w tym Regulaminu Radiokomunikacyjnego jak również Raportów i Zaleceń ITU-R
  • Znajomość aktów prawa Wspólnotowego regulujących gospodarkę częstotliwościami na poziomie UE (dyrektywy, decyzje, zalecenia)
  • Znajomość decyzji, zaleceń i raportów wydawanych przez CEPT i ECC


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Kopia dokumentów potwierdzających znajomość innego języka europejskiego na poziomie B1
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-08-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
    Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
    z dopiskiem: BIP: 81432, BKRZ.ZRKZ.2100.4.4.78.2021 pok. 234
    Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/07/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi