Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw nabywania i gospodarowania nieruchomościami związanymi z inwestycjami drogowym w Zespole ds. Nieruchomości


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wspiera merytorycznie inne komórki organizacyjne Centrali GDDKiA i oddziałów GDDKiA w przedmiocie praw do nieruchomości przejmowanych w związku z realizacją inwestycji w zakresie dróg krajowych, w tym koordynuje przygotowywanie przez oddziały lub samodzielnie przygotowuje opinie, analizy i wyjaśnienia w zakresie praw do nieruchomości, odpowiedzi na skargi i wnioski obywateli, interpelacje, zapytania i wystąpienia parlamentarzystów, wystąpienia innych urzędów i instytucji w ww. zakresie,
  • Weryfikuje dokumentację przetargową, a także dokumentację projektową przygotowywaną na posiedzenia Rad Technicznych, Zespołów Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych oraz Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych pod kątem nieruchomości, przedstawia opinie oraz uczestniczy w posiedzeniach RT, ZOPI i KOPI,
  • Monitoruje działania oddziałów GDDKiA w zakresie gospodarowania nieruchomościami przejmowanymi na cele realizacji inwestycji drogowych, w tym w szczególności w zakresie procedury regulacji stanu prawnego nieruchomości oraz ewidencji nieruchomości znajdujących się we władaniu GDDKiA, z wyłączeniem nieruchomości oddanych na cele statutowe GDDKiA,
  • Opracowuje i opiniuje projekty aktów prawnych, wytyczne i dokumenty wzorcowe w przedmiocie praw do nieruchomości przejmowanych w związku z realizacją inwestycji w zakresie dróg krajowych,
  • Współuczestniczy w sporządzaniu analiz, sprawozdań i informacji dotyczących przebiegu procesów nabywania gruntów na terenie całego kraju dla potrzeb Kierownictwa i komórek organizacyjnych GDDKiA, w tym prowadzi monitoring postępowań administracyjnych w przedmiocie rozpatrzenia odwołań od decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości przejęte na cele realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych oraz odwołań od decyzji o ustaleniu odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości,


Warunki pracy

Warunki pracy.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


Wyjazdy służbowe, stały kontakt z interesantami, reprezentacja urzędu


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- praca biurowa przy użyciu takich urządzeń jak: komputer, drukarka, kserokopiarka,


niszczarka dokumentów;


- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;


- większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej;


- oświetlenie naturalne i sztuczne;


- budynek wyposażony w windy;


- budynek może stwarzać problem w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo z uwagi na drzwi z samozamykaczem, oddzielające klatkę schodową z szybami windowymi.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze gospodarki nieruchomościami lub geodezji i kartografii

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa związanych z procesem przygotowania inwestycji w zakresie dróg, w szczególności: ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami wykonawczymi,
  • Znajomość procedur postępowania administracyjnego i sądowo administracyjnego w zakresie ustalania wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte pod inwestycje drogowe
  • Znajomość prawa cywilnego: Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego
  • kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe w zakresie wyceny nieruchomości,
  • Uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawcy majątkowego),
  • Uprawnienia radcy prawnego,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Znajomość zasad wyceny nieruchomości,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
  • kopia uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy),
  • kopia uprawnień radcowskich

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
    Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
    Ul. Wronia 53,
    00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym ZN 1)
    lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi