Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Inwestycji, Eksploatacji i Zabezpieczenia w Biurze Administracyjnym


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Odpowiada za sprawowanie nadzoru inwestorskiego z ramienia zamawiającego, w tym w szczególności: reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych kontrolowanie rozliczeń budowy
  • Planuje inwestycje i remonty
  • Czuwa nad procesem przygotowania i realizacji inwestycji, poprzez opracowywanie dokumentów niezbędnych do akceptacji programów inwestycji, analizowanie programów inwestycji, przygotowywanie opinii, stanowisk i informacji o realizowanych działaniach inwestycyjnych, monitorowanie postępu realizacji inwestycji oraz identyfikowanie ryzyk i problemów oraz przygotowywanie rekomendacji działań zapobiegawczych i naprawczych, weryfikowanie i uzgadnianie rozliczeń
  • Odpowiada za realizację inwestycji i remontów - występuje o pozwolenia, opinie, zgody administracyjne lub techniczne, zleca podmiotom zewnętrznym lub opracowuje we własnym zakresie dokumentację techniczną, programy funkcjonalno-użytkowych, dokumentację kosztorysową, organizuje remonty realizowane przez podmioty zewnętrzne i monitoruje sposób realizacji prac remontowych i inwestycyjnych oraz uczestniczy w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych a także monitoruje stan techniczny zrealizowanych inwestycji i remontów.
  • Wspiera kierowników projektów lub osoby odpowiedzialne za realizację kluczowych umów, w tym identyfikuje problemy i ryzyka w projekcie oraz proponuje działania korygujące, bierze udział w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji projektowej i przetargowej, przygotowuje wkłady do sprawozdań z realizacji projektu, opracowuje projekty umów a także uczestniczy w postępowaniach przetargowych jako członek komisji przetargowych
  • Czuwa nad kompletowaniem i przechowywaniem dokumentacji powykonawczej przeprowadzanych inwestycji i remontów.


Warunki pracy


  • Obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie

  • Nietypowe godziny pracy w tym dyżury

  • Praca na wysokości powyżej 3 metrów

  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

  • Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.


Dodatkowe informacje nt. zadań można uzyskać dzwoniąc pod nr tel.: (22) 2737275, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel.: (22) 273 88 59



Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie takiego postępowania
  • Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej
  • Znajomość ustawy prawo budowlane
  • Znajomość zagadnień z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz procedur przeprowadzania ewakuacji
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej
  • Uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość języka angielskiego poziom B2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
  • Najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci przekazują/uzupełniają u rekrutera wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie takiego postępowania.
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych o których mowa w ogłoszeniu
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Prosimy o przysyłanie aplikacji online. To szybszy, prostszy i
    tańszy sposób komunikacji z nami.

    Dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
    Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:

    Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji: 109 BA
    Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi