Opis stanowiska pracy
Główny Inspektorat Farmaceutyczny w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw prawnych w Wydziale ds. Prawnych i OrganizacyjnychGłówny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie postępowań z zakresu dostępu do informacji publicznej, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz pism przedprocesowych w postępowaniach sądowoadministracyjnych.
- Prowadzenie postępowań z zakresu skarg i wniosków.
- Opracowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania poselskie, wystąpienia posłów, senatorów oraz Rzecznika Praw Obywatelskich.
- Opiniowanie projektów aktów prawnych, dotyczących zagadnień z zakresu wykonywania przez Dyrektora Generalnego zadań ustawowych oraz przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych.
- Współuczestniczenie w procesie zapewnienia bezpieczeństwa informacji w urzędzie, w obszarze ochrony danych osobowych i tajemnic ustawowo chronionych.
- Obsługa upoważnień Dyrektora Generalnego oraz Głównego Inspektora Farmaceutycznego z wyłączeniem pełnomocnictw procesowych i inspekcyjnych, w tym przygotowywanie projektów upoważnień oraz prowadzenie ich ewidencji.
Warunki pracypraca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie; permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną. Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
• regularnie wypłacane wynagrodzenie,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
• możliwość udziału w szkoleniach,
• możliwość refundacji kosztów nauki języka i studiów podyplomowych,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
• możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie,
• dogodną lokalizację (dojazd metrem, liniami tramwajowymi i autobusowymi),
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
• pracę w przyjaznej atmosferze.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu do Urzędu).
Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie www.gif.gov.pl w zakładce O GIF/ Kariera/ Informacje dla kandydatów.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane,
- wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane,
- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu,
- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
- w przypadku kandydatów, którzy nie przedstawią kopii certyfikatu językowego na wymaganym w ogłoszeniu poziomie, zostanie przeprowadzony sprawdzian znajomości j. angielskiego,
- spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego/ stażu pracy należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m.in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu).
Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
- aplikacje powinny zawierać adres e-mail oraz numer telefonu.
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Uwaga! Poszczególne etapy naboru mogą być przeprowadzone w formie zdalnej (on-line).
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni e-mailem (w razie braku możliwości kontaktu drogą elektroniczną - telefonicznie). Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po zakończeniu naboru oferty kandydatów niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 44-10-734 lub 735.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
powyżej 3 lat na stanowisku związanym z obsługą prawną dostępu do informacji publicznej i obsługą skarg i wniosków w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy - Prawo farmaceutyczne
- znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
- znajomość ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- znajomość struktury organizacyjnej i zadań Głównego Inspektora Farmaceutycznego oraz urzędu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- umiejętność argumentacji i negocjowania
- ukończona aplikacja legislacyjna lub studia podyplomowe z zakresu legislacji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą prawną dostępu do informacji publicznej i obsługą skarg i wniosków w administracji publicznej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2020-09-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
z dopiskiem „Główny specjalista ds. prawnych w Wydziale ds. Prawnych i Organizacyjnych w BDG"