Opis stanowiska pracy


Archiwum Akt Nowych w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw kadr i szkoleń Samodzielne stanowisko ds. kadr i szkoleń

02-103 Warszawa
ul. Hankiewicza 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy związane ze stosunkiem pracy: zakłada i na bieżąco prowadzi akta osobowe zatrudnionych pracowników, przygotowuje nabory do służby cywilnej oraz rekrutacje na pozostałe stanowiska, prowadzi ewidencję czasu pracy; ewidencję wystawionych i wydanych legitymacji służbowych, delegacji służbowych, przygotowuje dokumentację w sprawach emerytalno-rentowych, ustala uprawnienia pracowników do: urlopów, nagród jubileuszowych i odpraw emerytalnych oraz przekazuje niezbędną dokumentację odpowiednim komórkom organizacyjnym Archiwum.
  • Wystawia i podpisuje świadectwa pracy oraz zaświadczenia z zakresu stosunku pracy.
  • Uczestniczy jako sekretarz w pracach Zespołu ds. opisu i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej.
  • Koordynuje proces ocen pracowniczych i program indywidualnego rozwoju zawodowego pracowników AAN.
  • Sporządza obligatoryjną sprawozdawczość z obszaru kadrowo – szkoleniowego.
  • Prowadzi kompleksową politykę szkoleniową w Archiwum.
  • Sporządza projekty wewnętrznych aktów prawnych z zakresu polityki kadrowo-szkoleniowej.
  • Współpracuje z zakładami świadczącymi opiekę lekarską w zakresie medycyny pracy oraz prowadzi ewidencję okresowych badań lekarskich pracowników AAN.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• dofinansowanie do kart sportowych,
• ubezpieczenie grupowe,
• pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• dobrą lokalizację,
• miłą atmosferę pracy.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca biurowa w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.

Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do urzędu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany własnoręcznie podpisanych oświadczeń.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/589 31 06 w godz. 8 00 - 14 00 lub pod adresem email: rekrutacja@aan.gov.pl

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy w kadrach na samodzielnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie.
  • Umiejętność organizacji pracy.
  • Znajomość Pakietu MS Office.
  • Odporność na stres.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończone kursy z zakresu prawa pracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu o ukończonym kursie z zakresu prawa pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@aan.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Archiwum Akt Nowych
    ul. Hankiewicza 1
    02-103 Warszawa
    z dopiskiem "Gł. specjalista ds. kadr i szkoleń" oraz nr ogłoszenia.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi