Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Cyfryzacji w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw obsługi finansowo-księgowej w Wydziale Finansowym Departamentu Budżetu i FinansówMinisterstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dowodów księgowych.
- Bieżące ewidencjonowanie zaangażowania wydatków oraz dokumentów zakupu.
- Terminowe odprowadzanie pobranych dochodów budżetowych dysponenta głównego stopnia oraz środków z rachunku pomocniczego dysponenta głównego na właściwe rachunki bankowe.
- Bieżące prowadzenie ewidencji księgowej dochodów budżetowych dysponenta głównego.
- Bieżące prowadzenie ewidencji księgowej operacji na rachunku pomocniczym do zwrotów dotacji dysponenta głównego.
- Bieżące prowadzenie rejestru należności dochodów budżetowych dysponenta głównego oraz windykacji przedsądowej/przedegzekucyjnej.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych z realizacji dochodów budżetowych oraz stanu należności i zobowiązań dysponenta głównego oraz dysponenta trzeciego stopnia.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych z realizacji wydatków budżetowych oraz stanu środków na rachunkach bankowych dysponenta głównego.
Warunki pracyPraca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczny czas pracy.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.
Co oferujemy naszym pracownikom?
• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• atrakcyjne szkolenia;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka” oraz dodatek za wysługę lat (od 5 do 20% wynagrodzenia);
• ruchomy czas pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7:00-9:00;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
• oświetlony i monitorowany parking rowerowy;
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze;
• jadalnia – komfortowe pomieszczenie do przygotowywania i spożywania posiłków przez pracowników.
Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej): Sprawy ogólne>Pisma do urzędu>Pismo ogólne do podmiotu publicznego.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu oferty do MC/nadania w ePUAP/osobistego dostarczenia do urzędu) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w komórce finansowo-księgowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Umiejętność obsługi oprogramowania finansowo-księgowego
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office
- Umiejętność obsługi systemów bankowości elektronicznej
- Umiejętność skutecznego komunikowania się
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność współpracy w zespole
- Zorientowanie na osiągnięcie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej
- Znajomość zasad dokonywania płatności ze środków europejskich oraz umiejętność obsługi systemu BGK zlecenia
- Umiejętność obsługi systemu bankowości elektronicznej NBP
- Umiejętność obsługi systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją
- Umiejętność obsługi oprogramowania finansowo – księgowego Quorum
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleniaDokumenty należy złożyć do: 2020-06-18
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
„Główny specjalista/MC/DBiF/WF”