Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Inwestycji, Eksploatacji i Zabezpieczenia
w Biurze Administracyjnymul. Wspólna 2/4
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- planowanie inwestycji i remontów w tym bieżące analizowanie potrzeb w zakresie inwestycji i prac remontowych z uwzględnieniem konieczności dostosowania obiektów do wymogów prawa, ustalanie kolejności i zakresu wykonywanych prac inwestycyjno-remontowych
- monitorowanie procesu przygotowania i realizacji inwestycji w tym opracowywanie dokumentów niezbędnych do akceptacji programów inwestycji, analizowanie programów inwestycji, przygotowywanie opinii, stanowisk i informacji o realizowanych działaniach inwestycyjnych, monitorowanie postępu realizacji inwestycji, weryfikowanie i uzgadnianie rozliczeń
- przygotowywanie i realizacja inwestycji i remontów, w tym w ramach zamówień publicznych: proponowanie rozwiązań technicznych i prawno-organizacyjnych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych, prowadzenie uzgodnień, występowanie o pozwolenia, opinie, zgody administracyjne lub techniczne, zlecanie podmiotom zewnętrznym lub opracowywanie we własnym zakresie dokumentacji technicznych, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji kosztorysowych, organizowanie i monitorowanie realizacji prac remontowych oraz inwestycyjnych, zapewnianie właściwego nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez powierzanie nadzoru inwestorskiego lub autorskiego podmiotom posiadającym uprawnienia w danej branży budowlanej, prowadzenie nadzoru inwestorskiego lub autorskiego nad realizacją inwestycji, uczestniczenie w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych, kompletowanie i przechowywanie właściwej dokumentacji powykonawczej przeprowadzanych inwestycji i remontów, monitorowanie stanu technicznego zrealizowanych inwestycji i remontów w celu usunięcia wad/ usterek w ramach gwarancji
Warunki pracyPracownikom oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5 559,13 zł brutto, ustalone wg mnożnika 2,9
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka
i studiów podyplomowych
• pakiet socjalny: platforma Benefit, dofinansowanie wypoczynku, możliwość dofinansowania kart sportowych, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa, rowerownia,
• elastyczne formy pracy, w tym ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
• praca przy komputerze
opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/jak-do-nas-aplikowac-MIIR
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/praca-w-ministerstwie-MIIR lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. 783 929 705, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 73 19.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe w zakresie budownictwa
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w planowaniu, realizacji i rozliczaniu robót budowlanych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość zagadnień z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz procedur przeprowadzania ewakuacji
- umiejętność obsługi pakietu MS Office: Word, Excel
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- znajomość ustawy o finansach publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
- CV
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2020-06-02
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Zachęcamy do skorzystania z aplikowania online ale dopuszczamy również tradycyjną/papierową formę składania aplikacji.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa
z dopiskiem na aplikacji: 33 BA
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15
https://miir.hrsys.pl/praca/miir/33-BA