Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw komunikacji w Wydziale Komunikacji Biura Ministra

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie komunikatów i informacji prasowych dla mediów i do publikacji na stronę internetową Ministerstwa Cyfryzacji, aktywne obsługiwanie social media MC (przygotowywanie treści postów i propozycji kreacji), przygotowywanie - we współpracy z bezpośrednim przełożonym - odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów (krajowych i zagranicznych), w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Współorganizowanie i obsługa konferencji i briefingów prasowych oraz innych spotkań/wydarzeń z udziałem przedstawicieli MC; współpraca z dziennikarzami i podmiotami zewnętrznymi w zakresie działań promocyjnych i kreatywnych, w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Realizowanie proaktywnych działań PR, proponowanie przekazów i narzędzi komunikacji, zgodnie z wyznaczonymi kierunkami strategicznymi, w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych, tezowych, przemówień i prezentacji dla członków kierownictwa MC na podstawie opracowań własnych oraz materiałów udostępnionych przez inne komórki organizacyjne.
  • Przygotowywanie codziennego monitoringu mediów elektronicznych i prasy pod kątem najistotniejszych wydarzeń związanych z działaniami resortu cyfryzacji, w tym przygotowywanie codziennego przeglądu prasy dotyczącego ministra, ministerstwa oraz organów i jednostek podległych ministrowi i przez niego nadzorowanych, w tym w zakresie projektu „Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania patronatów honorowych Ministra, w tym przygotowywanie, w porozumieniu z właściwymi departamentami, rekomendacji dla Ministra dotyczących wniosków o przyznanie honorowego patronatu.


Warunki pracy

Praca w terenie.
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Zagrożenie korupcją.
Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczny czas pracy.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Zatrudnienie może zostać zawarte na okres związany z realizacją projektu.

Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• atrakcyjne szkolenia;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka” oraz dodatek za wysługę lat (od 5 do 20% wynagrodzenia);
• ruchomy czas pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7:00-9:00;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
• oświetlony i monitorowany parking rowerowy;
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze;
• jadalnia – komfortowe pomieszczenie do przygotowywania i spożywania posiłków przez pracowników.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu oferty do MC/nadania w ePUAP/osobistego dostarczenia do urzędu) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu dziennikarstwa lub socjologii lub nauk
o mediach i komunikacji społecznej lub nauk społecznych lub politycznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku (dziennikarstwo, PR, komunikacja i promocja)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo Prasowe
  • Znajomość ustawy o informacji publicznej
  • Znajomość technik i narzędzi PR
  • Znajomość zasad języka polskiego (w mowie i piśmie)
  • Umiejętność łatwego i sprawnego pisania tekstów, tzw. lekkie pióro
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie o specjalizacji dziennikarskiej
  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w obszarze komunikacji i PR
  • Przeszkolenie graficzne (m.in. dla social media)
  • Umiejętność z zakresu tworzenia materiałów wykorzystywanych w mediach społecznościowych - grafiki, video, obróbka zdjęć


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-04-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Pod adresem:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa

    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Główny specjalista/MC/WK/RSRP”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/03/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi