Opis stanowiska pracy
Główny Inspektorat Farmaceutyczny w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw obsługi personalnej w Zespole ds. Kadr i SzkoleńGłówny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sporządzanie i przechowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych GIF, w szczególności poprzez dokonywanie analizy i oceny przedstawianych wniosków, propozycji, przygotowywanie wymaganych dokumentów, prowadzenie i archiwizowanie akt osobowych pracowników, bieżącą aktualizację danych dotyczących pracowników w systemie informatycznym.
- Sporządzanie zestawień, analiz, sprawozdań z zakresu spraw pracowniczych dla instytucji zewnętrznych (np. dla Ministerstwa Zdrowia, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Głównego Urzędu Statystycznego) oraz na potrzeby wewnętrzne.
- Nadzorowanie przestrzegania regulaminu pracy oraz rozliczanie czasu pracy pracowników oraz ustalanie prawa do urlopu i wymiaru urlopu.
- Współuczestniczenie w procesie sporządzania opisów stanowisk pracy i wartościowania, w tym: analizowanie projektów opisów stanowisk pracy pod względem poprawności ich sporządzenia, wymaganych kompetencji, kwalifikacji, doświadczenia zawodowego, dokonywanie korekt i przedstawianie propozycji zmian zapisów.
- Udział w procesie wprowadzania (adaptacji) nowych pracowników do pracy w GIF w szczególności poprzez przeprowadzanie szkoleń adaptacyjnych w zakresie dot. praw i obowiązków pracowników i pracodawcy, udział w opracowywaniu i aktualizowaniu procedur i narzędzi wykorzystywanych w procesie adaptacji pracowników.
- Współuczestniczenie w opracowywaniu, pozyskiwaniu, wdrażaniu, doskonaleniu i aktualizowaniu procedur oraz narzędzi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
Warunki pracypraca biurowa przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie; częste wyjazdy służbowe; zagrożenie korupcją; permanentna obsługa klientów zewnętrznych; częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w instalację klimatyzacyjną. Narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe).
Budynek posiada windę osobową do transportu pionowego, nie posiada podjazdów dla osób niepełnosprawnych, ale jest wyposażony w transporter gąsiennicowy typu T09 "ROBY" służący do transportu po schodach wejściowych do budynku osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Pomieszczenia pracy GIF mieszczą się na parterze oraz I i III piętrze budynku.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
• regularnie wypłacane wynagrodzenie,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• wypłaty z funduszu nagród – uzależnione od wyników pracy,
• możliwość udziału w szkoleniach,
• możliwość refundacji kosztów nauki języka i studiów podyplomowych,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,
• możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie,
• dogodną lokalizację (dojazd metrem, liniami tramwajowymi i autobusowymi),
• wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
• pracę w przyjaznej atmosferze.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za niespełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu do Urzędu).
Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie www.gif.gov.pl w zakładce O GIF/ Kariera/ Informacje dla kandydatów.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- życiorys i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane,
- wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane,
- dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni,
- w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu,
- w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego,
- w przypadku kandydatów, którzy nie przedstawią kopii certyfikatu językowego na wymaganym w ogłoszeniu poziomie, zostanie przeprowadzony sprawdzian znajomości j. angielskiego,
- spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego/ stażu pracy należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m.in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu).
Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
- aplikacje powinny zawierać adres e-mail oraz numer telefonu.
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną powiadomieni e-mailem (w razie braku możliwości kontaktu drogą elektroniczną - telefonicznie). Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po zakończeniu naboru oferty kandydatów niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne spełniające wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 44-10-734 lub 735.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
powyżej 3 lat na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw pracowniczych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy Kodeks pracy,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość ustawy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym,
- znajomość ustawy o wynagrodzeniu osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe,
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie określania stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt
- znajomość rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad dokonywania opisów i wartościowania stanowisk pracy w służbie cywilnej
- znajomość struktury organizacyjnej i zadań Urzędu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność organizacji pracy własnej
- komunikatywność
- znajomość systemu kadrowego Quorum
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie powyżej 3 lat doświadczeniea zawodowego na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw pracowniczych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku na stanowisku związanym z prowadzeniam spraw pracowniczych w urzędach administracji rządowejDokumenty należy złożyć do: 2020-02-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Farmaceutyczny
ul. Senatorska 12
00-082 Warszawa
z dopiskiem „Główny specjalista ds. obsługi personalnej"