Opis stanowiska pracy


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw funkcjonowania systemu kontroli zarządczej w Biurze Prezesa

Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizowanie zadań związanych z kontrolą zarządczą - przygotowywanie rocznych planów działalności poprzez określanie, w porozumieniu z Kierownictwem, głównych celów (priorytetów) UOKiK na dany rok, wraz z określeniem zadań służących realizacji tych celów, i mierników; monitorowanie realizacji celów; przygotowywanie sprawozdań z wykonania planów działalności; koordynacja działań związanych z zarządzaniem ryzykiem; przeprowadzanie samooceny UOKiK oraz sporządzanie raportu z przeprowadzonej samooceny; analizowanie mechanizmów kontroli oraz przedkładanie propozycji ich zmian lub tworzenie nowych.
  • Tworzenie projektów dokumentów o charakterze strategicznym dotyczących ochrony konkurencji i konsumentów; przygotowywanie regulaminów oraz wewnętrznych procedur w ramach właściwości Wydziału, a także opiniowanie już istniejących; opiniowanie krajowych i unijnych aktów normatywnych w zakresie kompetencji Wydziału.
  • Tworzenie prezentacji oraz innych materiałów na potrzeby reprezentacyjne Prezesa Urzędu.
  • Współuczestniczenie w działaniach związanych z rozliczaniem dotacji na realizację zadań publicznych zlecanych przez Prezesa UOKiK organizacjom konsumenckim; przeprowadzanie formalno-rachunkowej kontroli sprawozdań częściowych i końcowych, a także innych dokumentów finansowych przedkładanych przez organizacje z wykonania zadania; prowadzenie wszelkiej korespondencji i innej dokumentacji związanej z kontrolą formalno-rachunkową, a ponadto udział w spotkaniach z przedstawicielami organizacji pozarządowych w celu omówienia dalszej współpracy oraz sposobu realizacji zleconych zadań; sporządzanie informacji na potrzeby Kierownictwa, dotyczących udzielanych organizacjom konsumenckim dotacji, współudział w ich analizie i planowaniu.
  • Tworzenie oraz opiniowanie porozumień zawieranych przez Prezesa UOKiK z instytucjami publicznymi, a także uczelniami, organizacjami, stowarzyszeniami i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pozarządową.


Warunki pracy

Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu. Praca w pokoju na 1 piętrze budynku. Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia). Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 850.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie - prawnicze lub ekonomiczne lub administracja publiczna

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obsłudze prawnej lub w zakresie kontroli zarządczej lub w obszarze complinace

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania z zakresu zagadnień dotyczących kontroli zarządczej lub compliance, zagadnień związanych z przyznawaniem i rozliczaniem dotacji, ochrony konkurencji i konsumentów.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Posiadanie kompetencji: rzetelność, współpraca, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, komunikacja, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Posiadane kompetencje: kreatywność
  • Przeszkolenie w zakresie przyznawania i rozliczania dotacji lub w zakresie zarządzania ryzykiem


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie przyznawania i rozliczania dotacji lub w zakresie zarządzania ryzykiem

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-12-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/12/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi