Opis stanowiska pracy


Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Dyrektor generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw promocji i popularyzacji, komunikacji społecznej oraz kontaktów z mediami w Departamencie Organizacji i Udostępniania

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Współpraca z mediami informacyjnymi, inicjowanie, przygotowywanie i koordynowanie kampanii informacyjnych, medialnych i promocyjnych w sprawach programów, projektów i działalności
  • Monitorowanie publikacji dotyczących urzędu i archiwów państwowych
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów we współpracy z departamentami NDAP i archiwami państwowymi, kontakty z dziennikarzami mediów krajowych, monitorowanie skrzynki media@archiwa.gov.pl pod kątem wpływających do NDAP zapytań prasowych
  • Koordynacja komunikacji odnośnie wybranych działań publicznych wystąpień Naczelnego Dyrektora i Zastępców Naczelnego Dyrektora
  • Inicjowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji społecznej, w tym przedsięwzięć o charakterze promocyjnym (m.in. opracowywanie projektów materiałów promocyjnych), zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej NDAP i AP
  • Opiniowanie wniosków o dofinansowanie przez Naczelnego Dyrektora AP projektów edukacyjnych, wystawienniczy i wydawniczych
  • Inicjowanie i organizacja szkoleń dla archiwów państwowych w zakresie komunikacji społecznej, działalności popularyzatorskiej, promocyjnej, i współpracy z mediami.


Warunki pracy

● praca biurowa w siedzibie urzędu
● użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
● wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
● możliwe krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe
● brak windy
● stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku
● pomieszczenia sanitarne na II piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych (pomieszczenie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami)
● stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
● proces naboru składa się z III etapów;
etap I – analiza złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu, test językowy
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku
● oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od chwili zatrudnienia wybranego kandydata,
● zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością,
● NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
● kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem.



● dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-625


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy na stanowiskach o podobnym charakterze

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość technik i narzędzi PR
  • wiedza i doświadczenie z zakresu promocji
  • znajomość przepisów ustawy Prawo Prasowe
  • znajomość środowiska mediów
  • umiejętność skutecznego komunikowanie się
  • biegła umiejętność pisania tekstów o charakterze informacyjnym, w tym materiałów prasowych oraz przemówień,
  • biegła umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi w zakresie realizowanych zadań, znajomość cyfrowych środowisk pracy, w tym Internetu.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnych i promocyjnych
  • doświadczenie w pracy dziennikarskiej i/lub redakcyjne
  • umiejętność obsługi programów graficznych
  • doświadczenie w zakresie projektowania lub zarządzania treścią stron internetowych
  • znajomość systemów do zarządzania treścią
  • znajomość standardów SEO i WCAG
  • znajomość mediów społecznościowych – w tym: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi