Opis stanowiska pracy
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w WarszawieDyrektor generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw promocji i popularyzacji, komunikacji społecznej oraz kontaktów z mediami w Departamencie Organizacji i UdostępnianiaNaczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Współpraca z mediami informacyjnymi, inicjowanie, przygotowywanie i koordynowanie kampanii informacyjnych, medialnych i promocyjnych w sprawach programów, projektów i działalności
- Monitorowanie publikacji dotyczących urzędu i archiwów państwowych
- Przygotowywanie odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów we współpracy z departamentami NDAP i archiwami państwowymi, kontakty z dziennikarzami mediów krajowych, monitorowanie skrzynki media@archiwa.gov.pl pod kątem wpływających do NDAP zapytań prasowych
- Koordynacja komunikacji odnośnie wybranych działań publicznych wystąpień Naczelnego Dyrektora i Zastępców Naczelnego Dyrektora
- Inicjowanie i realizacja działań z zakresu komunikacji społecznej, w tym przedsięwzięć o charakterze promocyjnym (m.in. opracowywanie projektów materiałów promocyjnych), zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej NDAP i AP
- Opiniowanie wniosków o dofinansowanie przez Naczelnego Dyrektora AP projektów edukacyjnych, wystawienniczy i wydawniczych
- Inicjowanie i organizacja szkoleń dla archiwów państwowych w zakresie komunikacji społecznej, działalności popularyzatorskiej, promocyjnej, i współpracy z mediami.
Warunki pracy● praca biurowa w siedzibie urzędu
● użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner)
● wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością: brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową.
● możliwe krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe
● brak windy
● stanowisko pracy usytuowane jest na II piętrze budynku
● pomieszczenia sanitarne na II piętrze nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych (pomieszczenie dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami)
● stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
● proces naboru składa się z III etapów;
etap I – analiza złożonych dokumentów pod kątem spełniania wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,
etap II – pisemny sprawdzian wiedzy podczas którego sprawdzeniu podlegać będzie wiedza wskazana w ogłoszeniu, test językowy
etap III – rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzeniu podlegać będzie doświadczenie i wiedza merytoryczna wymagana na tym stanowisku
● oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od chwili zatrudnienia wybranego kandydata,
● zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby z niepełnosprawnością,
● NDAP jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualna czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
● kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie postępowania związanego z naborem.
● dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 56-54-625
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy na stanowiskach o podobnym charakterze
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość technik i narzędzi PR
- wiedza i doświadczenie z zakresu promocji
- znajomość przepisów ustawy Prawo Prasowe
- znajomość środowiska mediów
- umiejętność skutecznego komunikowanie się
- biegła umiejętność pisania tekstów o charakterze informacyjnym, w tym materiałów prasowych oraz przemówień,
- biegła umiejętność posługiwania się aplikacjami komputerowymi w zakresie realizowanych zadań, znajomość cyfrowych środowisk pracy, w tym Internetu.
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnych i promocyjnych
- doświadczenie w pracy dziennikarskiej i/lub redakcyjne
- umiejętność obsługi programów graficznych
- doświadczenie w zakresie projektowania lub zarządzania treścią stron internetowych
- znajomość systemów do zarządzania treścią
- znajomość standardów SEO i WCAG
- znajomość mediów społecznościowych – w tym: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-10-18
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu