Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Zdrowia w Warszawieposzukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej w Biurze AdministracyjnymMinisterstwo Zdrowia
ul. Miodowa 15
00-952 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przeprowadzanie w urzędzie kontroli wewnętrznych, ujętych w planie kontroli jak i doraźne, oraz przygotowywanie propozycji wniosków i zaleceń pokontrolnych i monitorowanie stanu ich realizacji;
- Uczestniczenie w opracowywaniu rocznych planów kontroli wewnętrznych biorąc pod uwagę poszczególne obszary działalności urzędu i stopień prawdopodobieństwa występowania nieprawidłowości związanych z charakterem tej działalności, jak również wyniki kontroli przeprowadzonych w danym obszarze;
- Prowadzenie spraw związanych oceną ryzyka w Ministerstwie Zdrowia i oceną ryzyk korupcyjnych;
- Uczestniczenie w opracowywaniu rocznych i okresowych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych oraz sprawozdania z rozpatrywanych skarg i wniosków;
- Przygotowywanie odpowiedzi na petycje, interpelacje poselskie, informację publiczną z zakresu właściwości Biura;
- Uczestniczenie we współpracy z komórką audytu wewnętrznego w zakresie spraw dotyczących Systemu Kontroli Zarządczej;
- Prowadzenie obsługi administracyjno-biurowej Zespołu do spraw Systemu Kontroli Zarządczej.
Warunki pracypraca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie; praca wiąże się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych;
Biuro Administracyjne mieści się w Warszawie przy ul. Miodowej 15; pokój zlokalizowany jest na I piętrze w budynku „C”; winda znajduje się w budynku „B” budynek częściowo jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze
w budynku „B” i „C”;
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W ofercie prosimy o podanie numeru telefonu oraz adresu e- mail.
Wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Ministerstwa Zdrowia: www.gov.pl; Ministerstwo Zdrowia/ Praca, wolontariat, praktyki i staże/ Praca i praktyki/ Materiały.
Prosimy o rzetelne przygotowanie aplikacji.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.
W przypadku przesyłania aplikacji mailowo najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do Ministerstwa Zdrowia wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Niedostarczenie tych dokumentów w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją z naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie
3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Do stanowiska mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz. U.
z 2017 r. poz. 1393 tj.).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (22) 63 49 521.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Naszym Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze dla stanowiska wynosi od 5175,00 zł do 5.560,00 zł brutto,
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty,
• możliwość doskonalenia zawodowego,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• elastyczny czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 9.00,
• pakiet socjalny (min. dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach),
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń,
• projekty: profilaktyka „Kierunek-ZDROWIE” oraz „ZDROWIE dla o(d)pornych”,
• parking dla rowerów,
• pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• bufet pracowniczy,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z lub kontrolą lub audytem wewnętrznym
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość zagadnień związanych z kontrolą i audytem wewnętrznym
- znajomość zagadnień kontroli zarządczej
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
- znajomość przepisów z zakresu dostępu do informacji publicznej
- umiejętność analitycznego myślenia
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- ukończona aplikacja kontrolerska NIK lub studia podyplomowe w zakresie kontroli wewnętrznej lub audytu wewnętrznego
- posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- posiadanie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
- umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowania pism
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-09-30
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu