Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw zarządzania stroną internetową Ministerstwa Środowiska w Wydziale Komunikacji Medialnej w Departamencie Edukacji i Komunikacji

Ministerstwo Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-922 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • redagowanie i umieszczanie informacji na stronie internetowej Ministerstwa Środowiska (strona MŚ) pochodzących z komórek merytorycznych MŚ, dbając o ich czytelność, poprawność językową i zgodność z wymogami dostępności (WCAG 2.0) i zasadami pozycjonowania (SEO) oraz poprawność obsługi strony MŚ poprzez stały kontakt z Ministerstwem Cyfryzacji
  • udział w tworzeniu polityki informacyjnej MŚ i promowaniu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, m.in. poprzez proponowanie i przygotowywanie, we współpracy z komórkami merytorycznymi MŚ lub po uzyskaniu od nich wkładu, informacji na stronę MŚ i profile MŚ w mediach społecznościowych oraz wydarzeń medialnych z udziałem kierownictwa MŚ
  • współpraca z komórkami merytorycznymi MŚ, m.in. poprzez audytowanie poszczególnych części strony MŚ
  • inicjowanie, przygotowywanie i koordynowanie zamówień publicznych dotyczących funkcjonowania strony MŚ i profili MŚ w mediach społecznościowych
  • przygotowywanie, na podstawie materiałów otrzymanych z komórek merytorycznych, odpowiedzi na zapytania mediów
  • wspieranie Rzecznika Prasowego MŚ w realizacji polityki informacyjnej, w tym przygotowywanie na potrzeby Rzecznika Prasowego Ministra Środowiska informacji i komunikatów prasowych


Warunki pracy

Warunki pracy
• warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach

• miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca na VI piętrze budynku, które nie jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
- praca przy komputerze - brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem
- w trakcie wyjazdów służbowych lub w ramach reprezentowania urzędu w innych instytucjach warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Etapy naboru, czyli jak wygląda proces selekcji
1. weryfikacja formalna
2. test wiedzy połaczony ze sprawdzianem znajomości języka angielskiego oraz zadaniem praktycznym case study
3. rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego

Weryfikację wymagań formalnych przeprowadzimy na podstawie dokumentów wymienionych w części „Niezbędne dokumenty i oświadczenia, czyli co powinna zawierać Twoja aplikacja”. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia (akceptujemy jedynie oświadczenia zgodne ze wzorem).
Kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne i zakwalifikują się do dalszych etapów naboru, poinformujemy telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu.
Dokumenty wymienione w części „Dodatkowe dokumenty i oświadczenia, czyli co warto dołączyć do aplikacji” nie są obowiązkowe, ale są jedyną podstawą potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych.
Więcej informacji na temat procedury naboru do Ministerstwa Środowiska znajdziesz na stronie https://www.gov.pl/web/srodowisko/kariera-w-ministerstwie

Dlaczego warto pracować w Ministerstwie Środowiska

• umowa o pracę
• dodatek stażowy od 5 do 20%
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
• system nagród finansowych (nagrody kwartalne, specjalne i roczne)
• elastyczny czas pracy
• indywidualny program rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia, dofinansowanie do nauki języka obcego i studiów podyplomowych)
• pakiet świadczeń socjalnych
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
• praca zgodnie z systemem ekozarządzania i audytu (EMAS)
• zniżki na bilety do wybranych warszawskich teatrów
• dogodna lokalizacja
• stojaki na rowery, blisko położona stacja Veturilo

Informacje dodatkowe

• Zapraszamy do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
• Prosimy o podanie w aplikacji adresu e-mail oraz numeru telefonu w celu zapewnienia sprawnej komunikacji w procesie naboru.
• Jesteśmy jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
• Jako członek Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji promujemy dobre praktyki w rekrutacji oraz tworzymy standardy w tym zakresie. Ważna jest dla nas dbałość o relacje z kandydatami i ich doświadczenia w procesie rekrutacji (Candidate Experience).
• Osoby zainteresowane otrzymywaniem informacji na e-maila o aktualnie prowadzonych naborach do Ministerstwa Środowiska zapraszamy do zapisania się do newslettera: https://ankiety.mos.gov.pl/762824/lang-pl
• Bliższe informacje możesz uzyskać pod nr tel. (0-22) 36 92 207, 36 92 438, 36 92 426



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe z obszaru nauk humanistycznych lub społecznych: filologia polska lub dziennikarstwo lub komunikacja społeczna lub PR lub medioznawstwo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy obejmującej tworzenie i redagowanie tekstów w mediach lub wydawnictwie lub reklamie lub PR
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (B2)
  • znajomość Prawa prasowego, Prawa zamówień publicznych
  • znajomość rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
  • znajomość zasad poprawnej polszczyzny
  • znajomość mediów społecznościowych
  • podstawowa znajomość języka html
  • umiejętność redakcji tekstów
  • umiejętność obsługi systemów zarządzania treścią stron www (CMS)
  • komunikacja
  • współpraca
  • umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • kreatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe z obszaru nauk humanistycznych lub społecznych: filologia polska lub dziennikarstwo lub komunikacja społeczna lub PR lub medioznawstwo
    • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia wyższego zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym oraz tłumaczenia przysięgłego dyplomu
    • Kopie dokumentów potwierdzających 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy obejmującej tworzenie i redagowanie tekstów w mediach lub wydawnictwie lub reklamie lub PR (dokumenty zawierające informacje jednoznacznie potwierdzające pełen wymagany okres zatrudnienia, obszar i rodzaj wykonywanych zadań, np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje lub oświadczenie o spełnianiu tego wymogu - wzór treści wymaganego oświadczenia jest zamieszczony na stronie: https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/)
    • W przypadku dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe sporządzonych w języku obcym prosimy o załączenie tłumaczenia na język polski
    • Wzory wszystkich oświadczeń znajdziesz na stronie internetowej https://bip.mos.gov.pl/praca/wzory-oswiadczen/
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi