Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw nabywania i gospodarowania nieruchomościami związanymi z inwestycjami drogowymi w Zespole ds. Nieruchomości

GDDKiA
ul. Wronia 35
00-874 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wsparcie merytoryczne innych komórek organizacyjnych Centrali GDDKiA i oddziałów GDDKiA w przedmiocie praw do nieruchomości przejmowanych w związku z realizacją inwestycji w zakresie dróg krajowych, w tym koordynacja przygotowywania przez oddziały lub samodzielne przygotowywanie opinii, analiz i wyjaśnień w zakresie praw do nieruchomości, odpowiedzi na skargi i wnioski obywateli, interpelacji, zapytań i wystąpień parlamentarzystów, wystąpień innych urzędów i instytucji w ww. zakresie, przygotowywanie projektów programów kontroli, w tym przeprowadzanie analiz przedkontrolnych obejmujących problemy oraz stan prawny obszaru objętego kontrolą,
  • Monitoring działania oddziałów GDDKiA w zakresie gospodarowania nieruchomościami przejmowanymi na cele realizacji inwestycji drogowych, w tym w szczególności w zakresie procedury regulacji stanu prawnego nieruchomości oraz ewidencji nieruchomości znajdujących się we władaniu GDDKiA, z wyłączeniem nieruchomości oddanych na cele statutowe GDDKiA, analiza zastrzeżeń jednostki kontrolowanej do projektów wystąpień pokontrolnych i sporządzanie projektów stanowisk,
  • Opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych, wytycznych i dokumentów wzorcowych w przedmiocie praw do nieruchomości przejmowanych w związku z realizacją inwestycji w zakresie dróg krajowych, opracowywanie projektów pism i materiałów związanych z prowadzonymi kontrolami,
  • Udział w sporządzaniu analiz, sprawozdań i informacji dotyczących przebiegu procesów nabywania gruntów na terenie całego kraju dla potrzeb Kierownictwa i komórek organizacyjnych GDDKiA, w tym prowadzenie monitoringu postępowań administracyjnych w przedmiocie rozpatrzenia odwołań od decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości przejęte na cele realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych oraz odwołań od decyzji o ustaleniu odszkodowania z tytułu ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości,
  • Podejmowanie działań w zakresie wycen nieruchomości przejmowanych na cele realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych oraz wycen szkód powstałych w związku z ograniczeniem sposobu w korzystaniu z nieruchomości, w tym sporządzanie i zlecanie analiz i opinii w tym zakresie, a w szczególności opiniowanie programów inwestycyjnych w zakresie kosztów nabywania nieruchomości.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
 stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
 praca w siedzibie urzędu, możliwa również poza siedzibą urzędu w ramach wyjazdów służbowych,
 podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
 większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
 praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
 praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
 praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
 praca w pokoju wieloosobowym,
 pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
 praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.

Pracownikom oferujemy:
 stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte
i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
 dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 trzynaste wynagrodzenie,
 ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
 pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
 możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Informacja o metodach naboru:
- analiza formalna aplikacji
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Uwaga:
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając
w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 375 86 18.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze gospodarki nieruchomościami lub geodezji i kartografii,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa związanych z procesem przygotowania inwestycji w zakresie dróg, w szczególności: ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z aktami wykonawczymi,
  • Znajomość procedur postępowania administracyjnego i sądowo administracyjnego w zakresie ustalania wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte pod inwestycje drogowe,
  • Znajomość prawa cywilnego: Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego,
  • Kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; Rzetelność; Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; Współpraca; Komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe w zakresie w zakresie wyceny nieruchomości,
  • uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy),
  • uprawnienia radcy prawnego,
  • Znajomość zasad wyceny nieruchomości,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych
  • kopia uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawca majątkowy),
  • kopia zaświadczenia o wpisie na listę radców pranych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi