Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Kontroli w Departamencie Rozwoju Inwestycji

Warszawa, pl. Trzech Krzyży 3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1: Opracowywanie systemu zarządzania i/lub kontroli oraz nadzór nad jego realizacją • opracowywanie i aktualizowanie wytycznych/ zasad kontroli • nadzór nad realizacją wytycznych/ zasad kontroli • udzielanie wyjaśnień/ interpretacji w zakresie wytycznych/ zasad kontroli • udział w konsultacjach dokumentów związanych z systemem kontroli • przygotowywanie procedur wewnętrznych/ instrukcji wykonawczych dotyczących kontroli • weryfikowanie i opiniowanie procedur wewnętrznych/ instrukcji wykonawczych dotyczących systemu zarządzania i/ lub kontroli • przygotowywanie i/ lub monitorowanie realizacji rocznego planu kontroli • przygotowywanie sprawozdań z realizacji rocznego planu kontroli • weryfikowanie sprawozdań z realizacji rocznego planu kontroli • organizowanie spotkań z osobami prowadzącymi czynności kontrolne (wymiana doświadczeń, informacji, dobrych praktyk) • opracowywanie rocznego podsumowania przeprowadzonych kontroli
  • Zadanie 2: Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych w zakresie: realizacji Programu wspierania inwestycji o szczególnym znaczeniu dla gospodarki polskiej na lata 2011-2023, realizacji zadań powierzonych Zarządzającym obszarami, a także spółkom zarządzającym Specjalnymi Strefami Ekonomicznymi oraz w zakresie pomocy de minimis • przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli) • przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli • nadzorowanie kontroli zlecanych spółkom zarządzającym • koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli • sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów protokołów kontroli z przeprowadzonych kontroli • rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów informacji pokontrolnych/protokołów kontroli • sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych • monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji • ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli • przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych
  • Zadanie 3: Udział w kontrolach i audytach realizowanych przez organy zewnętrzne oraz analiza ustaleń kontrolnych • wsparcie organizacyjne procesu kontroli prowadzonych przez instytucje zewnętrzne • udział w czynnościach kontrolnych realizowanych przez instytucje zewnętrzną • udział w procedurze kontradyktoryjnej (w tym: analizowanie ustaleń i przygotowywanie odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne) • ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli lub audytów • monitorowanie procesu wdrożenia otrzymanych zaleceń pokontrolnych/ po audycie
  • Zadanie 4: Nadzór nad procesem kontroli delegowanym do spółek zarządzających Specjalnymi Strefami Ekonomicznymi • analizowanie informacji/ raportów pokontrolnych instytucji realizujących zadania • monitorowanie procesu wdrażania działań naprawczych instytucji, do których delegowano zadania • ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli • uwzględnianie wyników kontroli w procesie certyfikacji wydatków (w tym: weryfikowanie poświadczeń pod kątem prawidłowości wydatków w związku z ustaleniami z kontroli)
  • Zadanie 5: Informowanie, potwierdzanie i usuwanie nieprawidłowości • weryfikowanie informacji o nieprawidłowościach • raportowanie o nieprawidłowościach • przekazywanie informacji nt. nieprawidłowości do właściwych wydziałów • prowadzenie bazy danych o wykrytych nieprawidłowościach


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca w terenie
• wyjazdy służbowe
• częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od
ul. Wspólnej
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://www.gov.pl/web/przedsiebiorczosc-technologia/pracuj-z-nami
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego

Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: https://www.gov.pl/web/przedsiebiorczosc-technologia/pracuj-z-nami, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262 93 48.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • doświadczenie: minimum 3 lata w zakresie prowadzenia kontroli
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • wiedza z zakresu funkcjonowania SSE
  • znajomość uregulowań z zakresu kontroli w administracji rządowej
  • znajomość krajowych i międzynarodowych standardów kontroli/audytu oraz terminologii z dziedziny kontroli
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność
  • myślenie analityczne
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • – oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-05
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi