Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista w Wydziale Koordynacji Kontroli i Decyzji w Departamencie Rozwoju Obszarów Wiejskich

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
ul. Wspólna 30
00-930 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie i prowadzenie prac dotyczących planowania kontroli instytucji zarządzającej w zakresie instrumentów finansowych, w tym na bieżąco monitorowanie wyników kontroli i realizacji wniosków,
  • koordynowanie i prowadzenie prac dotyczących przeprowadzania kontroli instytucji zarządzającej w zakresie instrumentów finansowych, w tym przeprowadzanie kontroli, monitorowanie na bieżąco podejmowanych działań koniecznych do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości lub uchybień,
  • koordynowanie i prowadzenie prac dotyczących kontroli i audytu w zakresie prawidłowości realizacji instrumentu finansowego, przeprowadzanych przez agencję płatniczą oraz inne podmioty uprawnione do ich przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów, w tym prowadzenie bieżącego monitoringu tych kontroli i audytów,
  • koordynowanie oraz prowadzenie prac związanych z nieprawidłowościami w ramach instrumentów finansowych,
  • uczestniczenie w pracach dotyczących przygotowywania lub opiniowania dokumentów, procedur, wytycznych w zakresie instrumentów finansowych,
  • uczestniczenie w pracach dotyczących przeprowadzania kontroli instytucji zarządzającej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w tym przeprowadzanie kontroli i na bieżąco monitorowanie podejmowanych działań koniecznych do usunięcia stwierdzonych uchybień,
  • przygotowywanie interpretacji przepisów oraz projektów odpowiedzi na skargi, wnioski, listy, petycje, zapytania, interpelacje poselskie w zakresie kompetencji wydziału.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- gotowość do krajowych lub zagranicznych wyjazdów służbowych,
- zagrożenie korupcją,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np.: obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- użytkowanie sprzętu biurowego,
- praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym,
- budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru,
- budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wszystkie wymagane oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie sprawdzianu wiedzy
lub umiejętności (który odbędzie się, jeżeli liczba ofert pracy spełniających wymagania formalne przekroczy 10) i rozmowy kwalifikacyjnej.
Decyduje data wpływu do MRiRW.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje: 22/623-20-41.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 3-letni staż w pracy w obszarze związanym z kontrolą lub audytem lub obszarem administracyjno-prawnym,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość przepisów w zakresie kontroli i audytu,
  • znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów w zakresie instrumentów finansowych,
  • znajomość wspólnotowych i krajowych przepisów dotyczących programu rozwoju obszarów wiejskich, w tym znajomość Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość zasad funkcjonowania polskiej administracji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub ekonomiczno-rolnicze lub prawnicze,
  • 2-letnie doświadczenie w pracy w administrowaniu funduszami UE,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • przeszkolenie z zakresu zarządzania ryzykiem lub MS Excel,
  • wiedza z zakresu instrumentów wsparcia dla rolnictwa,
  • wiedza z zakresu bankowości, w szczególności w zakresie tworzenia procesów kredytowych i zarządzania produktami bankowymi.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany w ogłoszeniu 3-letni staż pracy w obszarze związanym z kontrolą lub audytem lub obszarem administracyjno-prawnym,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających 2-letnie doświadczenie w pracy w administrowaniu funduszami UE,
  • kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie zarządzania ryzykiem lub MS Excel,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi