Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw projektów informacyjno - promocyjnych w Wydziale Promocji, Departament Informacji i Promocji.

Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje, przygotowuje, organizuje i realizuje materiały na przedsięwzięcia informacyjno-edukacyjne, w tym opracowuje dokumentację i projekty graficzne niezbędne do zrealizowania danego przedsięwzięcia.
  • Bierze udział w działaniach promocyjno-informacyjnych prowadzonych przez resort, w tym odpowiada za, opracowywanie materiałów promocyjnych (prezentacji multimedialnych, graficznych), odpowiada za obsługę fotograficzną wydarzeń z udziałem Członków Kierownictwa MEN.
  • Opracowuje materiały graficzne na potrzeby aplikacji internetowych oraz tworzy materiały DTP (materiały poligraficzne).
  • Prowadzi stronę podmiotową Biuletynu Informacji Publicznej Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz zamieszcza oficjalne pisma i komunikaty prasowe na stronie internetowej ministerstwa związane z działalnością resortu w celu niezwłocznego przekazywania informacji.
  • Obsługuje kamerę wideo, aparat fotograficzny, montuje i obrabia materiały w oprogramowaniu Adobe (InDesign, Ilustrator, Photoshop) oraz tworzy prezentacje w MS Powerpoint na potrzeby Ministerstwa Edukacji Narodowej.
  • Prowadzi prace graficzne w celu zmian koncepcyjnych strony internetowej ministerstwa.
  • Bierze udział w bieżących pracach Wydziału Promocji.


Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniających wykonywanie zadań:
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
- możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.

Oferty złożone po terminie oraz oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i własnoręcznie podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów niezbędnych) zostaną odrzucone.

Kopie dokumentów dot. stażu pracy/doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń dla kandydatów, które znajduje się pod ogłoszeniem oraz na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca - wzory oświadczeń”.

Ministerstwo Edukacji Narodowej rekomenduje przesyłanie oświadczenia o posiadanym obywatelstwie zamiast kopii dokumentu potwierdzającego obywatelstwo.

Przekazanie kopii dokumentów i oświadczeń dodatkowych nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 22-34-74-244.

Pracownikom oferujemy m.in.:
• „trzynaste” wynagrodzenie
• pakiet szkoleń
• możliwość refundacji/dofinansowania kosztów nauki języka, studiów podyplomowych
• pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki,
wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do kart sportowych)
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
• stołówkę w budynku MEN
• parking dla rowerów
• dobrą lokalizację
• miłą atmosferę pracy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w realizacji projektów graficznych w obszarze informacji lub promocji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Znajomość programów Adobe InDesign, Adobe Ilustrator, Adobe Photoshop
  • Umiejętność tworzenia prezentacji w MS Powerpoint
  • Znajomość pakietu Office
  • Obsługa sprzętu foto/wideo
  • Umiejętność prowadzenia strony internetowej, obsługa systemów zarządzania treścią CMS (np. WordPress)
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Kreatywność
  • Skrupulatność i dokładność, w tym dbanie o estetykę wypracowanych materiałów
  • Umiejętność współpracy
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i odporność na stres
  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość programów Adobe Premiere, Adobe Lightroom Adobe Acrobat PRO lub DC
  • znajomość specyfikacji WCAG
  • umiejętność prowadzenia profili społecznościowych m. in. Facebook, Twitter


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) - oświadczenie, zaświadczenie, certyfikat.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi