Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalista do spraw kontroli w Wydziale Kontroli Służb Mundurowych Departamentu Kontroli i NadzoruMinisterstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przeprowadzanie kontroli wskazanych przez przełożonych, w tym kierowanie powołanym zespołem kontrolerów, wykonywanie czynności samodzielnie lub uczestniczenie w pracach zespołu kontrolerów.
- Sporządzanie informacji, notatek służbowych, pism, protokołów, programów kontroli, dokumentacji pokontrolnej oraz innej dokumentacji, o której mowa w przepisach normujących zasady i tryb przeprowadzania kontroli oraz przedkładanie ich do zapoznania i akceptacji naczelnikowi Wydziału Kontroli Służb Mundurowych.
- Opracowywanie analiz i opinii w zakresie właściwości Wydziału Kontroli Służb Mundurowych, w tym analiz dotyczących zasadności przeprowadzania kontroli.
- Zgłaszanie propozycji tematów do okresowych planów kontroli Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Prowadzenie bezpośredniej współpracy z przedstawicielami komórek kontroli służb mundurowych, wynikającej z zakresu realizowanych zadań.
- Zgłaszanie uwag i propozycji do treści projektów aktów normatywnych przekazywanych do Departamentu w ramach uzgodnień wewnątrz i międzyresortowych.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznych pozostających we właściwości Wydziału Kontroli Służb Mundurowych.
Warunki pracyBudynek przy ul. Stefana Batorego:
Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych. Dostęp do budynku, szerokość ciągów komunikacyjnych i drzwi wewnętrznych dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Wewnątrz budynku znajdują się windy ułatwiające poruszanie się (do IV piętra), jak również łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
WARUNKI DOTYCZĄCE CHARAKTERU PRACY NA STANOWISKU I SPOSOBU WYKONYWANIA ZADAŃ
Praca z komputerem powyżej 4 godzin dziennie.
Wyjazdy służbowe związane z udziałem w kontrolach.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji zaprasza do udziału w naborze również osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, https://www.gov.pl/web/mswia/wyniki-naborow-na-wolne-stanowiska-pracy-w-korpusie oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60 147 51, (22) 60 155 24.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze kontroli lub audytu
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze funkcjonowania służb mundurowych
- Wiedza z obszaru działalności ministra właściwego do spraw wewnętrznych, wiedza z zakresu administracji publicznej, w tym spraw ustrojowych, finansów publicznych, zamówień publicznych
- Wiedza z zakresu metodologii prowadzenia kontroli
- Umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się, umiejętność organizacji pracy oraz zorientowanie na osiąganie celów, gotowość do doskonalenia zawodowego, rzetelność
- Umiejętność myślenia analitycznego, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i kreatywność
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Przeszkolenie w zakresie kontroli lub audytu
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- List motywacyjny oraz Curriculum Vitae (CV) – zawierające dane kontaktowe i informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy tj. świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe: powyżej 2 lat w obszarze kontroli lub audytu oraz powyżej 2 lat w obszarze funkcjonowania służb mundurowych
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacją dotyczącą przeprowadzania naboru na wolne stanowiska w służbie cywilnej w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, w tym przetwarzania danych osobowych” - https://www.gov.pl/web/mswia/pracuj-z-nami
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaZaświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnymZaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie kontroli lub audytuDokumenty należy złożyć do: 2019-01-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji – WZZL
ul. Stefana Batorego 5,
02-591 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DKiN - WKSM
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Przepustek przy ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie
w godz. 8.00-16.00