Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw kontroli bezpieczeństwa dla systemu identyfikacji elektronicznej w Wydziale do Spraw Tożsamości Cyfrowej i Nowych Technologii Departamentu Systemów Państwowych

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Określanie poziomu reakcji na incydenty bezpieczeństwa w węźle krajowym, w celu zapewnienia funkcjonowania bezpiecznej tożsamości cyfrowej.
  • Prowadzenie kontroli w podmiotach integrujących się z węzłem krajowym - analiza, przetwarzanie i sporządzanie dokumentacji z tej kontroli w celu zweryfikowania, czy podmiot zintegrowany z WK jest zgodny z przepisami ustawy o usługach zaufania i identyfikacji elektronicznej, rozporządzeniem eIDAS oraz polityką bezpieczeństwa dla węzła krajowego.
  • Kierowanie i nadzór nad sprawami związanymi z naruszeniem bezpieczeństwa systemów identyfikacji elektronicznej objętych krajowym schematem identyfikacji i uwierzytelniania.
  • Udział w pracach zespołu projektowego w celu określenia jednolitych kryteriów merytorycznych kontroli w zakresie działania schematu identyfikacji elektronicznej.
  • Współpraca z organami państwa, instytutami badawczymi, organizacjami pozarządowymi oraz sektorem prywatnym w celu zapewnienia funkcjonowania wygodnej i bezpiecznej tożsamości cyfrowej w Polsce, w tym: a) śledzenie zmian organizacyjnych i technologicznych w identyfikacji elektronicznej i usługach zaufania, b) merytoryczna obsługa kierowanych do MC podań, wniosków i petycji dotyczących ulepszenia funkcjonowania identyfikacji elektronicznej oraz usług zaufania związanych z tożsamością cyfrową, c) podejmowanie inicjatyw realizacji prac rozwojowych w obszarze tożsamości cyfrowej.
  • Nadzór nad sprawami związanymi z naruszeniem bezpieczeństwa systemów identyfikacji elektronicznej objętych krajowym schematem identyfikacji i uwierzytelniania.
  • Prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z zapewnieniem funkcjonowania węzła identyfikacji umożliwiającego sprzężenie krajowej infrastruktury identyfikacji elektronicznej z infrastrukturami służącymi do identyfikacji elektronicznej innych państw członkowskich UE, w celu sprzężenia krajowej infrastruktury identyfikacji elektronicznej z innymi państwami UE.
  • Przygotowywanie wkładów do projektów odpowiedzi na pisma kierowane do Ministra w zakresie kompetencji Wydziału. Opiniowanie projektów aktów prawnych w zakresie kompetencji Wydziału. Merytoryczna ocena inicjatyw oraz projektów aktów prawnych ustalających zasady lub sposoby wykorzystywania tożsamości cyfrowej.


Warunki pracy

Praca w terenie;
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
Zagrożenie korupcją;
Elastyczne godziny pracy;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie o profilu systemy informatyczne lub informatyka lub teleinformatyka lub telekomunikacja lub elektronika

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w zakresie bezpieczeństwa informacji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomość zagadnień z zakresu bezpieczeństwa przetwarzania informacji, planowania i rozbudowy infrastruktury technicznej pod kątem bezpieczeństwa;
  • znajomość ustaw: o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych;
  • znajomość ustaw: Prawo telekomunikacyjne, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o kontroli w administracji rządowej;
  • znajomość e-administracji, bezpieczeństwa informacji;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiągnięcie celów;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kontroli;
  • znajomość krajowych i międzynarodowych zagadnień z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz polityki krajowej i europejskiej w tym zakresie;
  • kursy z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • szkolenie z norm ISO/IEC serii 27000;
  • szkolenie z ITIL;
  • szkolenie z zasad prowadzenia kontroli/audytu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-14
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Cyfryzacji
    ul. Królewska 27
    00-060 Warszawa
    z wyraźnym dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym:
    „Główny specjalista /WTCiNT/DSP/MC ”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    14/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi