Opis stanowiska pracy


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ocena wniosków o dofinansowanie projektów, także poprzez udział w pracach Komisji Oceny Projektów przy otwartym naborze projektów, prowadzenie negocjacji z beneficjentami w zakresie ostatecznego kształtu projektu oraz sporządzanie projektów decyzji albo umów o dofinansowanie projektu;
  • monitoring realizacji projektów, gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących postępu prac w tym zakresie, w tym ocena wniosków o płatność;
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi KPRM w zakresie wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz reprezentowanie Instytucji Pośredniczącej w KPRM w kontakcie z beneficjentami za pośrednictwem Systemu Oceny Wniosków Aplikacyjnych SOWA i Centralnego systemu teleinformatycznego (SL 2014);
  • udział w opracowywaniu wkładu KPRM do Rocznego Planu Działania oraz przygotowywanie informacji o postępie rzeczowym i wskaźnikowym z realizacji projektów, w tym uczestniczy w negocjacjach z Komisją Europejską i Instytucją Zarządzającą Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) w sprawach dotyczących priorytetowych obszarów wsparcia z EFS;
  • udział w opracowywaniu procedur zarządzania i kontroli oraz innych niezbędnych dokumentów w celu prawidłowego wdrażania programów operacyjnych;
  • wykonywanie w zastępstwie zadań pracownika zajmującego stanowisko ds. koordynacji zadań z zakresu obsługi finansowania projektów współfinansowanych ze środków UE;
  • udział w pracach zespołów roboczych zajmujących się problematyką wdrażania EFS (w tym ewaluacji i równości szans) oraz w ustalaniu i monitorowaniu aktów prawnych oraz innych zasad i rozwiązań związanych z wdrażaniem EFS;
  • współpraca w zakresie przygotowywania i realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca charakteryzuje się częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnościami. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Pracownikom oferujemy:
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• umowę o pracę na czas nieokreślony zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
• „trzynaste” wynagrodzenie,
• „ruchomy czas pracy” – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godzina 7.00 a 9.30,
• bogaty pakiet szkoleń,
• możliwość refundacji kosztów nauki języka, studiów podyplomowych,
• bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach losowych, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach kulturalnych),
• możliwość korzystania po preferencyjnych cenach z usług współpracujących z pracodawcą ośrodków wypoczynkowych,
• dopłatę do kart sportowych,
• możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego dla pracownika i członków rodziny,
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie po preferencyjnej cenie,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• stołówkę pracowniczą w budynku KPRM,
• pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
• parking dla rowerów,
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• wolontariat pracowniczy- możliwość angażowania się w zorganizowane akcje na rzecz osób potrzebujących,
• możliwość udziału w wycieczkach krajoznawczych,
• dobrą lokalizację,
• miłą atmosferę pracy i współpracę w gronie ekspertów.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783)

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.

W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty
i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 71 03 (numer kontaktowy pracownika k.o., – nie dot. spraw kadrowych) lub (22) 694 70 29 (dot. spraw kadrowych).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Wiedza systemowa z zakresu wdrażania funduszy strukturalnych oraz finansów publicznych lub kontroli
  • Umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność, umiejętność negocjacji i argumentowania, zdolność planowania i samodzielnej pracy, odpowiedzialność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych lub na kierunku prawniczym lub ekonomicznym lub administracyjnym
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy strukturalnych UE
  • Studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami lub funduszy strukturalnych UE
  • Przeszkolenie z zakresu zarządzania projektami lub wdrażania funduszy strukturalnych
  • Certyfikat uprawniający do oceny projektów POWER wystawiony przez Instytucję Zarządzającą
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane dodatkowe doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość)
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkoleń
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B2
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania certyfikatu uprawniającego do oceny projektów POWER wystawionego przez Instytucję Zarządzającą
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi