Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Odpowiadanie za bieżące utrzymanie systemu pod względem dostępności usług i aplikacji dla użytkowników i instytucji zewnętrznych w celu zapewnienia ciągłości ich działania. Samodzielne proponowanie rozwiązań problemów technicznych dotyczących obsługi systemu oraz udział w ich wdrożeniu na środowisku produkcyjnym;
  • Koordynacja i nadzór prac dostawców (pracownicy firm zewnętrznych) wykonujących zadania w zakresie technicznego utrzymania i administrowania systemem w celu osiągania wymaganego poziomu usług i poprawnego funkcjonowania systemów przy jednoczesnym optymalizowaniu dostępnych zasobów;
  • Definiowanie wymagań niefunkcjonalnych i utrzymaniowych w ramach wdrażania nowych funkcjonalności systemu. Udział w analizowaniu i opiniowaniu dokumentacji technicznej i użytkownika systemu oraz udzielanie konsultacji w zakresie funkcjonowania systemu od strony technicznej. Udział w pracach dotyczących budowy i rozwoju systemu ewidencji;
  • Realizacja wsparcia w rozliczaniu umów utrzymaniowych, analiza raportów SLA z realizacji usług za okres miesięczny: weryfikacja funkcjonowania systemu logowania SLA usług SI CEPIK i stanu dostarczonych logów SLA, przygotowywanie wyliczeń kontrolnych, weryfikacja stanu rozliczeń w raportach miesięcznych, analiza zgodności modyfikacji słowników SLA z danymi logów, przygotowywanie rejestrów uwag i wymaganych uzupełnień informacyjnych do raportów, weryfikacja wyjaśnienia Wykonawcy, rekomendacja zatwierdzeń Raportów;
  • Koordynacja prac związanych z opracowywaniem procesów zasilania CEK danymi odbieranymi z BIKRK MS, przygotowywanie raportu zasilania BIKRK do ręcznej aktualizacji zatarcia kary przez operatora MC, przekazywanie okresowych ekstraktów danych dla użytkowników zewnętrznych – np. ABW;
  • Koordynacja procesu związanego z rozliczaniem umów utrzymaniowych poprzez analizę incydentów, udział w procesie zarządzania zmianą przez stały udział w CAB SI CEPIK - opiniowanie wniosków RFC i akceptacja zmian w MC, przygotowywanie miesięcznych wyciągów incydentów Gwaranta infrastruktury SI CEPIK dla zgłoszeń przekazywanych okresowo z Departamentu Infrastruktury MSWiA, obsługi wniosków o zmiany w zespole CAB MC (opiniowanie RFC przez Atmosferę, zgłaszanie zmian do rejestracji i ustalenia z COI wymagań dla ich obsługi, monitorowanie planu zmian przekazywanego przez COI, udział w CAB ADSXP (współpraca z COI, DXC, PWPW w obsłudze RFC CEPIK 2.0);
  • Monitorowanie zgłoszeń i obsługi incydentów oraz problemów w SI CEPIK, analiza zgłoszeń i obsługi incydentów, prowadzenie wyjaśnień obsługi zgłoszeń przez COI, monitorowanie informacji o stanie zgłoszeń dla Administratora i bieżących akceptacji w CAB, prowadzenie uzgodnień merytorycznych dla Katalogu Usług SI CEPIK, weryfikacja aktualności parametrów usług w KU, ustalenia zmian definicji usług i parametrów do aktualizacji słowników SLA;


Warunki pracy

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
Zagrożenie korupcją;
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);
Elastyczne godziny pracy;

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP ) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki (utrzymanie projektów IT lub zarządzanie projektami IT lub administrowanie systemami informatycznymi i środowiskiem aplikacyjnym JAVA WebSpere/JBoss);

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej;
  • znajomość Centralnej Ewidencji Wydanych i Unieważnionych Dokumentów Paszportowych i Systemu Rejestrów Państwowych;
  • znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym;
  • znajomość przepisów o ochronie danych osobowych;
  • umiejętność organizacji pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • zorientowanie na osiąganie celów;
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość SQL (Oracle i DB2) znajomość LDAP;
  • znajomość metodyki ITIL, wiedza z zakresu umów utrzymaniowych;
  • przeszkolenie w zakresie administrowania systemami lub systemami bazodanowymi lub serwerami aplikacyjnymi lub zarządzania katalogiem usług;


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi