Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie materiałów multimedialnych (produkcja, montaż, praca koncepcyjna) – audio i wideo – budujących pozytywny wizerunek Ministerstwa Cyfryzacji. Dystrybucja przygotowanych nagrań w social mediach Ministerstwa Cyfryzacji oraz wśród mediów. Prowadzenie lub nadzorowanie streamingów na żywo z wybranych działalności Ministerstwa Cyfryzacji.
  • Pomoc przy organizacji i uczestniczenie w akcjach promocyjnych, społecznych oraz kampaniach informacyjnych wynikających z zakresu działania MC, w tym uczestniczenie w konferencjach (briefingach, spotkaniach, komisjach) organizowanych lub współorganizowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz w wydarzeniach z udziałem Kierownictwa MC.
  • Współtworzenie komunikacji odnośnie wybranych działań Ministerstwa, w szczególności zarządzanie treściami na stronie internetowej MC oraz profilami MC na portalach społecznościowych, w tym przygotowywanie tekstów i informacji nt. strategicznych działań Ministerstwa na stronę internetową oraz do mediów (w tym społecznościowych) we współpracy z Rzecznikiem Prasowym i pozostałymi departamentami. Publikacja materiałów zgodnie z zasadami SEO i WCAG.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pytania przedstawicieli mediów we współpracy z Rzecznikiem Prasowym Ministerstwa, kontakty z dziennikarzami mediów krajowych, monitorowanie skrzynki media@mc.gov.pl pod kątem wpływających do MC zapytań prasowych.
  • Przeglądanie i w razie potrzeby przygotowywanie codziennego monitoringu mediów elektronicznych i prasy pod kątem najistotniejszych wydarzeń związanych z działaniami resortu cyfryzacji, ministra, ministerstwa oraz organów i jednostek podległych ministrowi i przez niego nadzorowanych.
  • Przygotowywanie i publikacja na stronach Ministerstwa Cyfryzacji materiałów informacyjnych, komunikatów dla środków masowego przekazu oraz notatek informacyjnych. Przygotowywanie przemówień dla Ministra na podstawie opracowań własnych oraz materiałów udostępnionych przez inne komórki organizacyjne.


Warunki pracy

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).
Elastyczne godziny pracy.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Co oferujemy naszym pracownikom?

• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe licencjackie z zakresu dziennikarstwa lub socjologii, lub nauk o mediach i komunikacji społecznej, lub nauk politycznych.


doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w pracy dziennikarskiej lub redaktorskiej, lub w obszarze komunikacji, social mediów i zarządzania treścią oraz produkcji wideo, SEO.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie A1.
  • Znajomość przepisów ustawy Prawo Prasowe.
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  • Znajomość technik i narzędzi PR.
  • Znajomość programów do obróbki wideo.
  • Znajomość zasad SEO.
  • Znajomość systemów do zarządzania treścią.
  • Znajomość social mediów – w tym: Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn.
  • Umiejętność pisania tekstów o charakterze społeczno-politycznym, w tym pisania przemówień.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Specjalizacja związana z komunikacją społeczną.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi