Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53,
00-874 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analiza i sprawdzanie drogowych rozwiązań projektowych w szczególności etapu Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowego (STEŚ) i Koncepcji Programowej (KP),
  • Prowadzenie monitoringu zadań umieszczonych w Centralnym Zasobie Danych (CZD) w celu zapewnienia aktualnych informacji o postępie prac przygotowawczych i doskonalenia zarządzania projektami,
  • Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych (KOPI) rozpatrującej dokumentacje projektowe STEŚ, STEŚ-R i KP. Sporządzanie projekty protokołów KOPI z posiedzeń rozpatrujących dokumentację projektową i przedkładanie przełożonemu w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania prac Komisji,
  • Koordynacja współpracy z Oddziałami GDDKiA odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych etapów inwestycji. Udział w kluczowych elementach procesu przygotowania inwestycji w tym w posiedzeniach Zespołów Oceny Przedsięwzięć Inwestycyjnych i rad technicznych rozpatrujących dokumentację projektową dla dróg ekspresowych oraz, w uzasadnionych przypadkach, dla innych dróg krajowych w celu zapewnienia wyboru optymalnych rozwiązań projektowych,
  • Weryfikacja i opiniowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowe nadsyłanych przez Oddziały do zaopiniowania w Centrali w celu zapewnienia ich poprawności technicznej oraz odpowiedniej jakości proponowanych rozwiązań,
  • Przygotowywanie odpowiedzi na pisma Oddziałów GDDKiA, biur projektowych oraz innych jednostek i osób (skargi) w celu zachowania prawidłowości przyjmowanych rozwiązań i jednolitej polityki w zakresie projektowania dróg
  • Udział w realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych NIK i innych organów kontroli oraz wniosków wynikających z działalności kontrolnej GDDKiA w celu usunięcia uchybień


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych,
- podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem,
- większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie,
- czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
- wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego lub samochodów służbowych (nieprzystosowanych dla osób niepełnosprawnych),

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca w pokoju wieloosobowym,
- pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.
Pracownikom oferujemy:
• stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego
• w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• trzynaste wynagrodzenie,
• ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
• skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
• dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
Analiza formalna dokumentów,
Możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,
Rozmowa kwalifikacyjna,

Stanowisko pracy jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl. podając w tytule maila numer ogłoszenia. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. 22/375 86 18




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe techniczne,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w administracji rządowej lub samorządowej w jednostce projektowej lub wykonawczej związanej z drogami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość: Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi, Ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • znajomość procedur administracyjnych w zakresie uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość programów MS Word oraz MS Excel
  • umiejętność weryfikowania dokumentacji projektowej,
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie SharePoint
  • prawo jazdy kat. B
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2).


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi