Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi i koordynuje sprawy związane z utrzymywaniem i dostosowywaniem systemu zarządzania do aktualnych potrzeb GUM, w szczególności opracowuje dokumenty oraz koordynuje prace związane z tworzeniem i uaktualnianiem dokumentacji
  • Współpracuje z instytucjami i organizacjami krajowymi oraz międzynarodowymi w zakresie spraw związanych z systemem zarzadzania, w tym sporządza coroczne raporty (Annual Report) na potrzeby TC-Q EURAMET
  • Koordynuje organizację wizyt wzajemnych tzw. „peer review”, a także wymianę doświadczeń w danej dziedzinie pomiarowej
  • Koordynuje organizację audytów systemu zarządzania
  • Opiniuje projekty norm i zaleceń związanych z systemem zarządzania oraz przygotowuje odpowiedzi dla klientów zewnętrznych, w zakresie ankiet oceny dostawców
  • Bierze udział w organizowaniu okresowych przeglądów zarządzania wykonywanych przez Kierownictwo GUM
  • Prowadzi sprawy związane z transferem wiedzy, w tym w szczególności przygotowuje referaty i artykuły na konferencje krajowe i międzynarodowe
  • Udziela porad i konsultacji w zakresie utrzymywania i doskonalenia systemu zarzadzania GUM


Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do GUM).
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gum.gov.pl
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego;
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie www.gum.gov.pl;

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 95 31 lub 581 93 84 w godz. 8.00-16.00.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie techniczne, ekonomiczne, preferowane kierunki: zarządzanie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w tym 3 lata w obszarze związanym z tworzeniem dokumentacji systemowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie tekstów fachowych, pisanie pism oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą,
  • znajomość ustaw: Prawo o miarach, o służbie cywilnej,
  • znajomość norm ISO 9001, 17025, 17065,
  • wiedza z zakresu: zarządzania procesowego, zarządzania jakością, kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem, zarządzanie przez cele,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętności: współpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu systemów zarządzania,
  • przeszkolenie z zakresu audytu wewnętrznego w systemach zarządzania lub zarządzania ryzykiem,
  • znajomość innego języka UE na poziomie komunikatywnym
  • doświadczenie we wdrażaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu systemów zarządzania,
  • znajomość zagadnień z zakresu działania GUM,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  •  Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi