Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zapewnienie obsługi prawnej Biura, w tym wydawanie opinii prawnych dla potrzeb Biura
  • reprezentowanie Ministra Cyfryzacji oraz Dyrektora Generalnego przed sądami w sprawach wynikających ze stosunku pracy oraz wynikających z nich spraw odszkodowawczych
  • opracowanie oraz wprowadzanie zmian do regulaminu organizacyjnego Ministerstwa, regulaminów wewnętrznych komórek organizacyjnych oraz innych aktów wewnętrznych i monitorowanie skutków tych zmian
  • udzielanie porad prawnych pracownikom Biura w zakresie prowadzonych przez nich spraw. Sporządzanie i opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych zawieranych przez Dyrektora Generalnego Ministerstwa lub dyrektora Biura Dyrektora Generalnego, w tym proponowanie zmian do postanowień umownych, budzących poważne wątpliwości interpretacyjne lub zastrzeżenia prawne
  • opracowywanie pism procesowych i przygotowywanie spraw w celu przekazania ich właściwym sądom
  • udzielanie wyjaśnień z zakresu prawa pracy, związanych ze stosunkiem pracy
  • udział w przygotowywaniu projektów aktów prawnych na potrzeby Biura
  • opiniowanie projektów aktów prawnych i dokumentów wywołujących skutki prawne oraz dokonywanie analiz prawnych tych projektów


Warunki pracy

Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 556 84 74.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze pomocy prawnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa
  • znajomość przepisów Kodeksu Pracy
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • umiejętność obsługi programów prawniczych
  • znajomość techniki prawodawczej oraz procesu legislacyjnego
  • umiejętności negocjacyjne
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność skutecznego komunikowania się
  • zorientowanie na osiąganie celu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończone studia podyplomowe z zakresu legislacji
  • wpis na listę radców prawnych
  • znajomość zakresu działania Dyrektora Generalnego Ministerstwa
  • znajomość zakresu działania Ministra Cyfryzacji
  • doświadczenie zawodowe w występowaniu przed sądami administracyjnymi i powszechnymi
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • doświadczenie zawodowe w prowadzeniu spraw pracowniczych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi