Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • 1. Strategiczne i bieżące zarządzanie podległym zespołem: • opracowywanie planu pracy podległego zespołu w tym określanie niezbędnych zasobów • planowanie zadań w perspektywie długookresowej • zapewnianie przepływu informacji niezbędnych do realizacji celów/ zadań, • wspieranie pracowników w realizacji celów/ zadań oraz budowanie pozytywnej atmosfery pracy • monitorowanie wykonania zadań oraz odbiór i weryfikowanie efektów pracy, • dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników i przekazywanie konstruktywnej informacji zwrotnej • identyfikowanie potrzeb szkoleniowych w podległym zespole oraz planowanie indywidualnych ścieżek rozwoju podległych pracowników • sprawowanie kontroli zarządczej • określanie celów do realizacji • skuteczne rozwiązywanie konfliktów • wykorzystywanie pozafinansowych metod motywowania i budowania zaangażowania pracowników • przydzielanie zadań do realizacji
  • 2. Zarządzanie projektami (POWER – Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój i POPT – Program Operacyjny Pomoc Techniczna): • określanie ogólnej koncepcji projektu, w tym jego celu i oczekiwanych efektów • opracowywanie budżetu projektu • opracowywanie harmonogramu prac projektowych • identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących • kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji • rozliczanie projektu(w tym przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdań/raportów) • kontrolowanie wykonania budżetu • komunikacja i podział realizacji zadań • odbiór prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu • doprecyzowanie zakresu projektu, podział na etapy, wyznaczanie celów cząstkowych oraz określanie kryteriów oceny wyników prac projektowych • współpraca z partnerami projektu POWER
  • 3. Budowanie strategii działań informacyjnych/promocyjnych/edukacyjnych, w tym w ramach projektu POWER • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych w zakresie informacji, promocji i edukacji • przygotowywanie identyfikacji wizualnej • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów operacyjnych w zakresie informacji, promocji i edukacji (m.in. roczne plany działań informacyjnych i promocyjnych, plany wydawnicze, szkoleniowe)
  • 4. Udział w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań dotyczących informacji i promocji w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, szczególnie w zakresie projektu POWER.
  • 5. Przeprowadzanie kontroli wizyt monitoringowych/wizji lokalnych u Partnerów projektu POWER.
  • 6. Organizowanie i/lub prowadzanie szkoleń/seminariów/konferencji.
  • 7. Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa (WPFP).
  • 8. Zarządzanie/prowadzenie serwisów internetowych/profili społecznościowych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– wystąpienia publiczne
– reprezentacja urzędu
– wyjazdy służbowe
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
– praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
– organizacja/prowadzenie spotkań

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
– sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod
nr tel.(0-22) 273 79 50


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z realizacją projektów finansowanych w ramach środków UE na stanowisku kierowniczym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • – znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
  • – znajomość ustawy o finansach publicznych
  • – znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • – wiedza z zakresu wdrażania projektów dofinansowanych z funduszy UE
  • – znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • – współpraca
  • – komunikacja
  • – rzetelność
  • – kreatywność
  • – myślenie analityczne
  • – negocjowanie
  • – umiejętność obsługi MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    03/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi