Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Warszawa ul. Nowy Świat 6/12

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zamówień publicznych, w tym m.in.: sporządzanie programu kontroli i zawiadomienia o kontroli, prowadzenie czynności kontrolnych i gromadzenie dowodów kontroli, występowanie o wyjaśnienia i opinie, sporządzanie wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, formułowanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych
  • opracowywanie i aktualizowanie systemu kontroli oraz nadzór nad realizacją procedur kontroli, w tym przygotowywanie i uzgadnianie treści przepisów regulujących tryb i zasady kontroli, przygotowywanie i nadzór nad realizacją rocznego planu kontroli, sporządzanie informacji o wynikach kontroli dla Kierownictwa Ministerstwa oraz innych instytucji
  • sprawowanie kontroli zarządczej w ramach właściwości Biura
  • współpraca z organami kontroli zewnętrznej, w tym m.in.: udzielanie wyjaśnień, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby prowadzonej kontroli


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

– krajowe wyjazdy służbowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583 88 49

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w realizacji lub kontroli zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, prawa cywilnego, administracyjnego, gospodarczego, zamówień publicznych, kontroli w administracji rządowej
  • umiejętność obiektywnej oceny analizowanych faktów oraz rzetelnego dokumentowania ustaleń
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • myślenie analityczne
  • umiejętność redagowania jasnych i zwięzłych pism
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • orientacja na klienta/interesanta
  • komunikacja
  • podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • kopie dokumentów potwierdzających minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji lub kontroli zamówień publicznych
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi