Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •  samodzielne opiniowanie, przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów wdrożeniowych (w tym: wzorów umów, wzorów decyzji o dofinansowaniu, instrukcji wykonawczych, podręczników, wzorów sprawozdań, opisów systemu zarządzania/ wdrażania etc.) w zakresie zarządzania finansowego i certyfikacji wydatków;
  •  samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych (w tym: opracowywanie projektów decyzji i innych rozstrzygnięć oraz pism w trakcie postępowań; rozpatrywanie zażaleń i odwołań w postępowaniu administracyjnym; prowadzenie postępowań egzekucyjnych w administracji; prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej; przyjmowanie interesantów (stron postępowań i udzielanie informacji));
  •  samodzielne wykonywanie zastępstwa procesowego (udział w rozprawach przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym i Naczelnym Sądem Administracyjnym);
  • – samodzielne przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych, (w tym: monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji, przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli, przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych oraz w instytucjach pośredniczących w certyfikacji, przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych, przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli), rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych, sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli, sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych);
  • – samodzielne prowadzenie analiz (analizowanie zgromadzonych danych i wnioskowanie na ich podstawie, formułowanie raportów/ rekomendacji/ informacji, aktualizowanie danych, identyfikowanie zagrożeń, problemów);
  • – samodzielne prowadzenie spraw związanych z certyfikacją wydatków w ramach POIR (w tym: analizowanie i wprowadzanie danych dotyczących wydatków do systemu informatycznego, weryfikowanie wniosków/ raportów/ poświadczeń/ deklaracji, przygotowywanie poświadczeń/ deklaracji raportów/ wniosków)


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

 praca nad złożonymi sprawami,
 liczne kontakty zewnętrzne i wewnętrzne: bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
 stres związany z pracą pod presją czasu,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

 węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdym piętrze,
 winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
 wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
 wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej,
 sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu,
 ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
 praca w pokoju wieloosobowym,
 praca przy komputerze,
 praca z bazami danych/programami specjalistycznymi.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273- 81-20.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne,

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze funduszy unijnych lub w obszarze realizacji projektów finansowanych w ramach środków UE lub na stanowiskach związanych z obsługą prawną instytucji lub podmiotów

pozostałe wymagania niezbędne:

  •  znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  •  znajomość ustawy o finansach publicznych
  •  znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  •  wiedza z zakresu wdrażania funduszy UE w szczególności POIG i POIR,
  •  rzetelność,
  •  organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  •  współpraca,
  •  komunikacja,
  •  myślenie analityczne,
  •  wystąpienia publiczne,
  •  umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi