Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach

Regionalny Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista do spraw zamówień publicznych w Wydziale Organizacyjno-Finansowym

40-127 Katowice Pl. Grunwaldzki 8-10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowuje dokumenty niezbędne do przeprowadzania postępowań (m.in. SWZ, ogłoszeń), publikuje ogłoszenia, uczestniczy w pracach komisji przetargowych (jako sekretarz, członek lub przewodniczący), sporządza pisma i prowadzi korespondencję z wykonawcami, bada i ocenia wnioski oraz oferty składane w postępowaniach, przeprowadza procedury zawierania umów z wykonawcami, prowadzi działania w zakresie procedur odwoławczych, dokumentuje przebieg postępowania, kompletuje dokumentację, przygotowuje dokumentację do archiwizacji;
  • analizuje i opiniuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
  • przygotowuje wnioski do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz prowadzi obsługę procesu rozliczania przyznanego dofinansowania;
  • prowadzi procedury rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
  • przygotowuje roczny plan zamówień publicznych oraz sprawozdania z jego realizacji oraz innych informacji w zakresie realizacji zamówień publicznych w RDOŚ;
  • opiniuje wnioski o zmianę w planie zamówień publicznych, w celu zapewnienia zgodności proponowanych zmian z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień publicznych w RDOŚ;
  • prowadzi rejestr zamówień publicznych w RDOŚ oraz rejestr umów zawartych przez jednostki sektora finanów publicznych;
  • przygotowuje projekty zarządzeń w zakresie zamówień publicznych oraz w zakresie pozostającym w kompetencji wydziału do akceptacji Regionalnego Dyrektora oraz prowadzi ewidencję zarządzeń.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów;

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;

  • stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na III piętrze z dostępem do światła dziennego;

  • obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów);

  • kontakt z klientem zewnętrznym;

  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W przypadku osób, które podejmują pierwszy raz pracę w służbie cywilnej w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oferujemy umowę o pracę na czas określony (12 miesięcy), a po jej zakończeniu po spełnieniu przesłanek zawartych w art. 35 ust. 2 (ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej) zawarcie umowy na czas nieokreślony.


Oferujemy:
- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- regularne i terminowo wypłacane wynagrodzenie,
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat), od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju.


Oświadczenia oraz klauzulę informacyjną prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na naszej stronie internetowej: : https://www.gov.pl/web/rdos-katowice/oswiadczenia-dla-kandydatow-na-wolne-stanowiska-w-sluzbie-cywilnej


Oświadczenia, klauzula informacyjna powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.


Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy i zalecamy.


Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefoniczne lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynek e-mail.


Oferty można odbierać w terminie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. Po tym terminie nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych, w kompleksowym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień (postępowania krajowe lub unijne);

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie: z zakresu zamówień publicznych;
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, Kodeksu cywilnego (art. 66-72 prim 1) w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych, o finansach publicznych (art. 35-47) oraz ustawy o rachunkowości (art. 1-5) w zakresie zamówień publicznych, o służbie cywilnej (art. 76-105);
  • dokładność, terminowość;
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność negocjacji;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia z zakresu zamówień publicznych,
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach
    Plac Grunwaldzki 8-10,
    40-127 Katowice
    III piętro, sekretariat pok. nr 302
    z dopiskiem ,,Oferta pracy – główny specjalista ds.zamówień publicznych”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/05/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi