Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/09/2018.

główny specjalista

Katowice, śląskie

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Opis stanowiska pracy


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach

Regionalny Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny specjalista

ul. Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowuje dokumenty niezbędne do przeprowadzania postępowań (m.in. SIWZ, ogłoszeń), publikuje ogłoszenia, uczestniczy w pracach komisji przetargowych (jako sekretarz, członek lub przewodniczący), sporządza pisma i prowadzi korespondencję z wykonawcami, bada i ocenia wnioski oraz oferty składane w postępowaniach, przeprowadza procedury zawierania umów z wykonawcami, prowadzi działania w zakresie procedur odwoławczych, dokumentuje przebieg postępowania, kompletuje dokumentację, przygotowuje dokumentację do archiwizacji;
  • analizuje i opiniuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
  • prowadzi procedury rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
  • przygotowuje roczny plan zamówień publicznych oraz sprawozdania z jego realizacji oraz innych informacji w zakresie realizacji zamówień publicznych w RDOŚ;
  • opiniuje wnioski o zmianę w planie zamówień publicznych, w celu zapewnienia zgodności proponowanych zmian z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień publicznych w RDOŚ;
  • przygotowuje projekty zarządzeń w zakresie zamówień publicznych oraz w zakresie pozostającym w kompetencji wydziału do akceptacji Regionalnego Dyrektora oraz prowadzi ewidencję zarządzeń;
  • opracowuje, na podstawie materiałów otrzymanych z wydziałów RDOŚ, roczne sprawozdanie z działalności RDOŚ.


Warunki pracy

• praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów;
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4h dziennie;
• obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
• kontakt z klientem zewnętrznym;
• stanowisko zlokalizowane jest w pokoju biurowym na IV piętrze; w pięciokondygnacyjnym budynku, posiadającym dwie windy osobowe;
• przed budynkiem urzędu brak podjazdu dla wózków inwalidzkich;
• windy oraz toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.katowice.rdos.gov.pl/wzory-oswiadczen
Oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Planowane techniki i metody naboru:
Etap I – weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy,
Etap III – rozmowa kwalifikacyjna.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefoniczne lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynek e-mail.

Oferty można odbierać w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod nr telefonu: 32/42-06-829.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze/ekonomiczne/administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych;
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, Kodeksu cywilnego w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych, o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości w zakresie zamówień publicznych, o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego;
  • dokładność, terminowość;
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność negocjacji;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przeszkolenia z zakresu zamówień publicznych (certyfikaty, zaświadczenia o ukończoniu kursów, szkoleń etc.),
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    13/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna
    do góry