Opis stanowiska pracy
Śląski Urząd Wojewódzki w KatowicachDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny specjalistaŚląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25
40-032 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Realizowanie zadań wojewódzkiego koordynatora do spraw łączności radiowej systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne (PRM) w celu zapewnienia zgodnego z prawem użytkowania sieci radiokomunikacyjnych systemu PRM na obszarze całego województwa śląskiego.
- Planowanie, projektowanie i administrowanie sieciami radiokomunikacyjnymi jednostek systemu PRM i jednostek współpracujących z systemem na obszarze województwa śląskiego w celu zapewnienia prawidłowego działania systemu łączności radiowej w zakresie transmisji głosu i danych oraz jego optymalnego wykorzystywania w ratownictwie medycznym.
- Konfigurowanie i programowanie urządzeń radiowych infrastruktury technicznej i radiotelefonów pracujących w ramach sieci radiokomunikacyjnych systemu PRM oraz Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego (SRWŚ) (przemienników, routerów oraz radiotelefonów) na terenie województwa śląskiego celem zapewnienia ich właściwego działania i współdziałania.
- Planowanie oraz realizowanie projektów teleinformatycznych dotyczących zakupu sprzętu i usług oraz dostępu do sieci radiokomunikacyjnych w celu zabezpieczenia bieżących i planowanych potrzeb użytkowników sieci radiokomunikacyjnych systemu PRM i SRWŚ.
- Monitorowanie i analizowanie wykorzystania oraz wydajności systemów łączności radiowej PRM i SRWŚ celem zapewnienia bezpośredniego wsparcia serwisowego i organizacyjno-technicznego dla tych systemów oraz ich użytkowników.
- Organizowanie, koordynowanie i prowadzenie szkoleń specjalistycznych w zakresie radiokomunikacji i telekomunikacji w celu doskonalenia umiejętności operatorskich i podnoszenia kwalifikacji zawodowych użytkowników sieci radiokomunikacyjnych.
- Opracowywanie i sporządzanie dokumentacji organizacyjno-technicznej dla sieci radiokomunikacyjnych systemu PRM w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji poszczególnych elementów składowych infrastruktury technicznej oraz radiotelefonów.
Warunki pracyStacjonarne stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na parterze głównego budynku Urzędu. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych - narażenie na porażenie prądem elektrycznym (bezpośrednie prace ze sprzętem technicznym – stacje przemiennikowe, radiotelefony użytkowników i aparatura wykorzystywana do napraw i diagnostyki uszkodzeń). Krajowe wyjazdy służbowe (modernizacje i wdrożenia systemów technicznych, przeprowadzanie szkoleń i instruktaży, udział w konferencjach, odprawach – kilkanaście razy w roku). Zagrożenie korupcją (udział w postępowaniach przetargowych na zakupy sprzętu łączności oraz usług specjalistycznych, częste kontakty z oferentami i dostawcami usług i sprzętu, częste kontakty i współdziałanie z firmami zewnętrznymi).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: bip.katowice.uw.gov.pl, w zakładce ,,Praca ŚUW” (wzory oświadczeń).
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data dostarczenia do Urzędu).
Informacja o zakwalifikowaniu kandydatek/kandydatów do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie będzie przekazywana kandydatkom/kandydatom przez pracowników Biura Organizacyjno-Budżetowego drogą telefoniczną lub – w razie niemożności skontaktowania się w ten sposób – drogą elektroniczną (e – mail).
Informację o niezakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru, każda kandydatka/każdy kandydat może pozyskać drogą telefoniczną. Oferty można odebrać w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Po tym terminie Komisja zastrzega sobie prawo do zniszczenia dokumentów.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, można uzyskać pod numerami telefonów:
(032) 20-77-246 lub (032) 20-77-796.
Planowany termin zatrudnienia: listopad 2017 r.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe na kierunku lub o specjalności: telekomunikacja lub radiokomunikacja lub wyższe i studia podyplomowe w zakresie radiokomunikacji lub telekomunikacji lub teleinformatyki
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowiskach związanych z administrowaniem lub/i obsługą sieci radiokomunikacyjnych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języków obcych: język angielski na poziomie komunikatywnym;
- znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej;
- znajomość rozporządzeń Rady Ministrów: ws. szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin, ws. systemów wykrywania skażeń i powiadamiania o ich wystąpieniu oraz właściwości organów w tych sprawach;
- komunikacja;
- współpraca;
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów;
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2016.1167)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- certyfikowane szkolenia z zakresu konfiguracji systemów i urządzeń radiowych;
- znajomość obsługi oprogramowania do zarządzania i analizy sieci radiokomunikacyjnych producentów: Kenwood lub/i Radmor lub/i Motorola;
- znajomość topografii województwa śląskiego;
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie statusu członka korpusu służby cywilnej;
- znajomość Statutu Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach;
- kreatywność;
- myślenie analityczne;
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność;
- radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-10-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu