Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0589


Obowiązki:

- analiza realności Wieloletniej Prognozy Finansowej miasta,
- opracowywanie projektu uchwał, uchwał Rady, zarządzeń burmistrza w aplikacji Legislator,
- obsługa bankowa budżetu miasta,
- prowadzenie spraw związanych z zaciąganiem kredytów, pożyczek i emisją obligacji,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową budżetu miasta.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera
  • znajomość pakietu MICROSOFT OFFICE

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: Ekonomia lub Finanse i rachunkowość

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunek: Ekonomia lub Finanse i rachunkowość; wymagany co najmniej 5-letni staż pracy; obsługa komputera, znajomość oprogramowania Office, Word, Excel, poczty elektronicznej, Internetu, skanera, kserokopiarki i innych urządzeń peryferyjnych; znajomość zagadnień z zakresu samorządu gminnego, finansów jednostek sektora finansów publicznych, instrukcji kancelaryjnej w administracji samorządowej.--------------------------------------------------Wymiar czasu pracy: maksymalnie do 1/2 etatu (do 4 godzin dziennie) - do uzgodnienia z pracodawcą.Godziny pracy: 07:30-15:30 - do uzgodnienia w wymiarze do 1/2 etatu.Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.


Miejsce pracy: Kamionka 23, 87-300 Brodnica, powiat: brodnicki, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: list motywacyjny, życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, dokument poświadczający wykształcenie, dokumenty poświadczające staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.), kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy, oświadczenia dotyczące spełnienia przez kandydata wymagań niezbędnych określonych w pk-cie 1 ppkt 1-4 ogłoszenia, kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności, w przypadku składania aplikacji przez osobę niepełnosprawną, oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys (CV), kopia dokumentu potwierdzającego orzeczony stopień niepełnosprawności powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Wydziale Obsługi Budżetu, Podatków i Opłat w Urzędzie Miejskim w Brodnicy.Dodatkowe dokumenty: poświadczenia (zaświadczenia, certyfikaty, itp.) posiadanych przez kandydata innych kwalifikacji, uprawnień i umiejętności, referencje z poprzednich miejsc pracy.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na urzędnicze stanowisko pracy w Wydziale Obsługi Budżetu, Podatków i Opłat w Urzędzie Miejskim w Brodnicy".Dokumenty można złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego, pokój 101 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego, ul. Kamionka 23, 87-300 Brodnica, w terminie do dnia 6 października 2025 r.UWAGA: Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty kandydatów, którzy nie spełnią wymogów niezbędnych i formalnych w zakresie kompletności dokumentacji zostaną odrzucone.


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/09/2025
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi