Zakres obowiązków:
• Kompleksowe planowanie i organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dla MIK, w tym realizowanych w ramach projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych (np. z funduszy unijnych i programów ministerialnych), zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa PZP), wytycznymi, obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi MIK
• Ścisła współpraca z pracownikami i ekspertami zewnętrznymi w zakresie weryfikacji opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności pod kątem jego zgodności z przepisami ustawy PZP
• Prowadzenie sekretariatu komisji przetargowej
• Współpraca z organami kontrolującymi
• Aktualizowanie, opracowywanie i wdrażanie regulacji wewnętrznych MIK dotyczących zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
• Sporządzanie i aktualizacja planów zamówień publicznych oraz planów postepowań dla instytucji zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
• Sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
• Aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej MIK dotyczących zamówień publicznych
• Prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi MIK
Oferujemy:
• Pracę w instytucji o ugruntowanej pozycji
• Stabilne zatrudnienie
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Pakiet świadczeń socjalnych
• Bardzo dobrą atmosferę pracy
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe magisterskie
• Samodzielność w działaniu
• Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
• Biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, procedur przetargowych i przepisów branżowych
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością
• Odpowiedzialność, rzetelność i sumienność
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
• Otwartość na nowe pomysły i gotowość do podejmowania wyzwań
Dodatkowym atutem będzie:
• Doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach projektów dofinansowywanych z funduszy unijnych i programów ministerialnych
• Doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi poligraficzne
• Znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego i finansów publicznych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego w terminie do 30 stycznia 2018 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie w CV poniższej klauzuli lub równoważnej w treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Małopolski Instytut Kultury w Krakowie, siedziba: ul. 28 lipca 1943 17c, 30-233 Kraków, moich danych osobowych podanych w ofercie pracy w celu realizacji procesu rekrutacji i archiwizacji, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2016, poz. 922). Wyrażenie powyższej zgody jest dobrowolne, a wyrażającemu zgodę przysługuje prawo dostępu do jego danych osobowych przetwarzanych przez MIK na mocy niniejszej zgody, prawo ich zmiany i ich poprawiania.
Oferty niezawierające zgody na przetwarzanie danych nie będą rozpatrywane.
Jesteśmy samorządową instytucją kultury Województwa Małopolskiego... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.