Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa
Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP poszukuje Głównego Specjalisty. Realizowane zadania będą opierały się na: stałej współpracy z pracownikami innych komórek organizacyjnych, prowadzeniu sprawozdawczości, ewidencji i archiwizacji w zakresie działalności Zespołu Kontroli Wewnętrznej.
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie:.
- opracowywanie tematów do okresowego i rocznego planu kontroli,
- przeprowadzanie kontroli na zlecenie kierownictwa oraz te wynikające z przyjętych planów,
- weryfikowanie realizacji zleceń pokontrolnych przez komórki organizacyjne Kancelarii,
- prowadzenie ewidencji kontroli oraz upoważnień osób kontrolujących,
- koordynacji procesu zarządzania ryzykiem w Kancelarii,
- prowadzenie bieżącej korespondencji.
Udział w konferencjach, szkoleniach i spotkaniach uwzględniających zagadnienia audytu i kontroli wewnętrznej zapewni Ci dostęp do aktualnej wiedzy.
Jesteśmy agencją, która pomoże Ci znaleźć zatrudnienie. Naszą legalną działalność potwierdza wpis do KRAZ pod numerem 13395. W drodze do zatrudnienia w KPRP przeprowadzimy Cię przez dwuetapowy proces rekrutacji i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Poznaj wymagania, jakie stawiamy przed kandydatami.
- wynagrodzenie stałe – maksymalnie 6500 zł brutto (wynagrodzenie zasadnicze + dodatek służbowy),
- premię uznaniową w wysokości 10% wynagrodzenia zasadniczego,
- nagrody jubileuszowe,
- korzyści płynące z Zakładowego Funduszu Świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia medycznego,
- możliwość korzystania z karty MultiSport.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – studia kierunkowe lub podyplomowe, względnie przedmiotowe kursy i szkolenia,
- co najmniej dwuletnie doświadczenie praktyczne w realizacji zadań związanych z kontrolą wewnętrzną/ nadzorem, compliance, audytem,
- znajomość zagadnień związanych z metodyką i technikami prowadzenia kontroli wewnętrznej, standardami kontroli zarządczej, procesem zarządzania ryzykiem,
- umiejętność wnioskowania i formułowania ocen, pisania streszczeń i raportów z wykonanej pracy (wraz z wnioskami i rekomendacjami),
- umiejętność obsługi komputera,
- dobra organizacja pracy, samodzielność i dbałość o szczegóły,
- rozwinięte zdolności analityczne,
- terminowość i odpowiedzialność,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
- doświadczenie praktyczne w realizacji zadań związanych z zarządzaniem ryzykiem,
wykształcenie z zakresu finanse, rachunkowość, controling, - znajomość zapisów ustawy o finansach publicznych,
- znajomość zasad gospodarki budżetowej dla jednostek sektora finansów publicznych,
- dobra znajomość MS Excel,
- umiejętność współpracy w zróżnicowanych środowiskach zadaniowych.
Jeśli cechuje Cię wysoka kultura osobista, jesteś samodzielny i zorganizowany, umiesz pracować zespołowo, również pod presją czasu, aplikuj na tę ofertę.