#

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o.

Koszalin, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/22/1077


Obowiązki:

prowadzenie spraw administracyjnych firmy oraz Zarządu Spółki, przygotowywanie umów i dokumentów Spółki oraz dbanie o prawidłowy ich obieg, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności administracyjnej, prowadzenie rejestrów i wykazów dokumentów, nadzór nad stronami internetowymi Spółki, nadzór nad obiegiem dokumentów w systemie e-kancelaria



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • umiejętność negocjacji, samodzielność w działaniu, obsługa programów kancelaryjnych, znajomość prawa gospodarczego, preferowane wykształcenie w zakresie administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo, mile widziani obywatele Ukrainy ( wymagana biegła znajomość języka polskiego)


Miejsce pracy: Rolna 14, 75-436 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00, praca na okres próbny 3 miesiące z przedłużenie na czas określony/nieokreślony

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/05/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi