Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy Warszawa

Komendant Miejski PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m. st. Warszawy
ul. Polna 1
00 - 622 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • Prowadzenie rachunkowości budżetowej i pozabudżetowej komendy miejskiej.
  • • Przygotowywanie projektów planów finansowych komendy miejskiej.
  • • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • • Analizowanie realizacji dochodów i wydatków komendy miejskiej, występowanie do Urzędu m.st. Warszawy w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.
  • • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy miejskiej.
  • • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym oraz kompletności, rzetelności i legalności dokumentów finansowych.
  • • Współdziałanie z bankiem, organami skarbowymi, komendą wojewódzką PSP, komendą główną PSP oraz Urzędem m.st. Warszawy.
  • • Opracowywanie projektów uregulowań wewnętrznych w zakresie zasad sporządzania, obiegu i przechowywania dokumentów finansowych oraz prowadzenia rachunkowości.


Warunki pracy

Praca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie spraw poza jednostką.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy miejskiej,
- narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon
- budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Przewidywane wynagrodzenie brutto: 3300 zł plus dodatek za wysługę lat.
Przewidywany termin zatrudnienia: 01.03.2018 r.
Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 596-73-21.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie Zgodnie z art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych głównym księgowym może być osoba, która spełnia jeden z następujących warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości, c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie o odrębnych przepisów.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 lat doświadczenia zawodowego
na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • • Znajomość rozliczania i doświadczenie w zakresie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi powyżej 60 mln zł rocznie.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • Znajomość: - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o rachunkowości, - ustawy o Państwowej Straży Pożarnej oraz rozporządzeń ministra właściwego do spraw wewnętrznych w sprawie uposażeń i innych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom, - ustawy o zamówieniach publicznych, - przepisów samorządowych, podatkowych i ZUS.
  • • Doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego szczebla powiatowego.
  • • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • • Rzetelność, dyspozycyjność, samodzielność i odpowiedzialność.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie w zakresie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi powyżej 60 mln zł rocznie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-26
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi