Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie wałbrzyskim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie wałbrzyskim
al. Wyzwolenia 22
58-300 Wałbrzych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu w obowiązujących terminach,opracowanie i realizacja planów finansowych, budżetowych
  • prowadzenie dokumentacji podatkowej, płacowej , sporządzanie informacji i danych finansowych do ZUS, US
  • prowadzenie obsługi płacowej Inspektoratu
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • nadzór nad ewidencją egzekucji z tytułu dochodów budżetowych
  • archiwizacja dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy (uporządkowanie i przygotowanie do składnicy akt)


Warunki pracy

Praca biurowa w inspektoracie przy komputerze, wysiłek umysłowy, w wymiarze 0/5 etatu,
Praca z wykorzystaniem komputera stacjonarnego , kserokopiarki i innych urządzeń biurowych.
Siedziba urzędu znajduje się na III piętrze., bez windy
Stanowisko pracy nie dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej, w
związku z powyższym prosimy o podanie nr telefonu kontaktowego. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na gł.Ksiegowego
Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty odrzucone będą komisyjnie zniszczone.
W przypadku większej niż jeden ilości kandydatów spełniających wszystkie wymagania niezbędne i formalne zostanie przeprowadzony drugi etap naboru składający się ze sprawdzianu wiedzy oraz indywidualnych rozmów z kandydatami.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w powiecie wałbrzyskim zastrzega sobie prawo odwołania lub przerwania naboru bez podania przyczyny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny, CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zm.) i muszą być własnoręcznie podpisane.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wróć do wyników










Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie dla wykształcenia wyższego (ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe)- co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości lub dla wykształcenia średniego (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna)- co najmniej 6 letnia praktyka w księgowości lub
lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub
lub posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 lat doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • pełna znajomośc ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy
  • znajomośc przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość obsługi programów finansowo - księgowych: Finanse i Księgowość, Kadry i Płace firmy Info oraz Płatnik
  • nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz pełna zdolność do czynności prawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • mile widziane doświadczenie w administracji publicznej oraz znajomość programu BeSTi@ SJO


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-03
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi