Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy do spraw księgowości PINB Tarnowskie Góry

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 2,
42-600 Tarnowskie Góry

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie rachunkowości jednostki w celu sprawnego realizowania polityki finansowej jednostki
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi budżetowymi zgodnie z przepisami dotyczącymi budżetu państwa oraz innymi środkami będącymi w dyspozycji Inspektoratu
  • weryfikacja realizacji wydatków budżetowych
  • organizacja procesu pobierania i odprowadzania dochodów
  • opracowanie harmonogramów realizacji dochodów i wydatków dla Inspektoratu oraz zapotrzebowanie środków finansowych na poszczególne okresy sprawozdawcze wraz z ich aktualizacją
  • dokonywanie bieżącej analizy sposobu gospodarowania majątkiem i środkami budżetowymi
  • planowanie dochodów i wydatków budżetowych dla Inspektoratu jako dysponenta środków budżetowych
  • obsługa kadrowo - płacowa
  • sprawozdawczość w ww. zakresie


Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym związanym z pracą przy biurku i komputerze na terenie siedziby urzędu m. in. praca z dokumentami, obsługa komputera. W ramach powierzonego stanowiska pracownik będzie reprezentował inspektorat poza siedzibą inspektoratu na podstawie wydanych upoważnień. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku. Wejście główne do inspektoratu bez barier architektonicznych. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble i urządzenia biurowe.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po upływie terminu oraz nie podpisane nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres mailowy.
W przypadku braku takiego powiadomienia należy uznać, że oferta został odrzucona. Inspektorat po zakończeniu naboru nie odsyła dokumentów, można je odebrać w siedzibie inspektoratu w terminie 14 dni - po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu odbioru.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna - lub jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów - lub posiada certyfikat księgowy, wydany na podstawie odrębnych przepisów

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
praktyki w księgowości w przypadku wykształcenia : ekonomiczne studia podyplomowe lub co najmniej 6 -letnia praktyka w księgowości w przypadku wykształcenia średniego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dora znajomość obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tarnowskich Górach, ul. Sienkiewicza 2, 42-600 Tarnowskie Góry

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/07/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi