Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w ŚwidwiniePowiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowyPowiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Kołobrzeska Nr 43
78-300 Świdwin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- samodzielne, kompleksowe prowadzenie rachunkowości i obsługa kadrowa inspektoratu,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- prowadzenie operacji gospodarczych i finansowych zgodnie z planem finansowym,
- kompletne i rzetelne prowadzenie dokumentów dotyczących operacji gospodarczych, kadrowych i finansowych,
- wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i o finansach publicznych,
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością inspektoratu,
Warunki pracyPraca biurowa. Obsługa urządzeń: komputer, telefon, kserokopiarka, skaner, fax.
- praca siedząca w siedzibie urzędu przy komputerze,
- urząd usytuowany na piętrze II - brak windy,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- toalety niedostosowane dla osób niepełnosprawnych,
- praca nie jest:
w systemie zmianowym, w porze nocnej, związana z bezpośrednią obsługą
klientów, wystąpieniami publicznymi, wymagająca wysiłku fizycznego
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (0-94) 36-562-47
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Oferty kandydatów niezatrudnionych niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w inspektoracie przed upływem tego terminu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie 1. średnie ekonomiczne: ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości
2. wyższe ekonomiczne: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich,
ekonomicznych, wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów
magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i udokumentowanie co najmniej
3-letniej praktyki w księgowości
3. w przypadku niespełnienia żadnego z powyższych wpis do rejestru biegłych rewidentów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
6 lat w księgowości (w przypadku posiadania wykształcenia średniego ekonomicznego) lub
3 lata w księgowości (w przypadku posiadania wykształcenia wyższego ekonomicznego lub wykształcenia wyższego uzupełnionego ekonomicznymi studiami podyplomowymi)
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o rachunkowości,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz pochodnych (składki ZUS, podatki, itp.)
- umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego,
- znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, w tym ustawy o służbie cywilnej,
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność,
- wysoka kultura osobista,
- nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz pełna zdolność do czynności prawnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- umiejętność obsługi programów „Gratyfikant”, „SJOBeSTi@, „FK2”, „Płatnik” oraz wykonywania przelewów elektronicznie,
- doświadczenie zawodowe w administracji państwowej lub samorządowej,
- znajomość prawa administracyjnego i procedur administracyjnych,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o nieskazanie za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe oraz pełna zdolność do czynności prawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-03-29
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu