Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Miasta Siedlce

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

08-110 Siedlce
ul. Piłsudskiego 45

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych.
  • Sporządzenie planów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz analiz z działalności budżetowo-gospodarczej.
  • Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki.
  • Współdziałanie z bankiem w zakresie obsługi i prowadzenia rachunków bankowych oraz sprawowanie kontroli nad wykorzystaniem środków budżetowych.
  • Rozliczanie należności budżetowych własnych i od osób fizycznych, delegacji itp.
  • Naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, odprowadzanie składek ZUS, ewidencja i rozliczenia podatkowe /deklaracje PIT-4R, PIT-11/.
  • Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS, podatkowej oraz ewidencji list płac oraz kart wynagrodzeń.
  • Dokonywanie wstępnej kontroli rzetelności i kompletności dokumentów.
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki.
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników, ewidencja urlopów, sprawy BHP.
  • Współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w zakresie okresowych ocen członków k.s.c, wartościowania stanowisk pracy.
  • Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych, dokumentacji pracowniczej oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi nadzoru budowlanego, organami samorządu terytorialnego, PUP, ZUS, US i innymi instytucjami zgodnie z potrzebami wynikającymi z przepisów prawa.
  • Prowadzenie innych spraw z zakresu tematycznego stanowiska pracy.


Warunki pracy

Praca umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej.
Praca przy monitorze komputerowym do 4 godzin dziennie.
Praca z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.
Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.
Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Przewidywany termin zatrudnienia 07.06.2017r.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
Praktyka w księgowości.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
    • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów , którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnianiu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi