Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Dworze Mazowieckim

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy

Powiatowy Inspektorat Weterynarii
w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Mazowiecka 5
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pełna obsługa finansowo-księgowa Inspektoratu
  • Prowadzenie rachunkowości jednostki w oparciu o zasady (politykę) rachunkowości
  • Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązujacymi przepisami
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Przygotowywanie planów finansowych, innych planów i analiz makroekonomicznych gospodarki finansowej Inspektoratu
  • Opracowywanie projektów rocznych planów finansowych i ich zmian w zakresie dochodów i wydatków, poddawanie ich bieżącej analizie oraz przedkładanie do zatwierdzenia kierownikowi jednostki, a następnie ich realizacja
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletność i rzetelność dokumetów dotyczacych operacji gospodarczych i finansowych
  • Rzetelne i terminowe sporządzanie: sprawozdań budżetowych, sprawozdania finansowego oraz innych sprawozdań z zakresu działania jednostki budżetowej, w tym sprawozdań z zakresu budżetu zadaniowego, deklaracji podatkowych, sprawozdań dla GUS
  • Przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań oraz odprowadzania na rachunek centralny zrealizowanych dochodów budżetowych Inspektoratu
  • Windykacja należności, sporządzanie tytułów wykonwczych i upomnień oraz naliczanie odsetek od nieterminowych płatności
  • Administrowanie i obsługa programów finansowo- księgowych, systemów informatycznych, m.in. System Bankowości Elektronicznej NBP, Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, aplikacja PŁATNIK
  • Prowadzenie, weryfikacja i przechowywanie ksiąg inwentarzowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami, w tym organizacja i prowadzenie nadzoru nad inwentaryzacja mienia jednostki oraz prowadzenie rozliczeń inwentaryzacyjnych


Warunki pracy

• praca wykonywana w siedzibie Inspektoratu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
• praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (fax, kserokopiarka, skaner)
• praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godziny
• stanowisko pracy w pokoju biurowym na parterze
• budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych
• w budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
strona internetowa: www.nowydwormaz.piwet.net

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna spełniać jeden z poniższych warunków:
a) mieć ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadać co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
b) mieć ukończoną średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiadać co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
c) być wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d) posiadać certyfikat księgowy, uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Znajomość przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów ustawy o słuzbie cywilnej i aktów wykonawczych do niej wydanych, a także prawa zamówień publicznych oraz umiejetność wykorzystania przepisów prawa w praktyce
  • Praktyczna wiedza na temat zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa)
  • Biegła znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność sprawnej obsługi programów pakietu MS Office oraz programów finasowo- księgowych i płacowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Dokładność, samodzielność
  • Znajomość przepisów KPA oraz przepisów o postepowaniu egzekucyjnym w administracji
  • Umiejętność obsługi Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR
  • Znajomość obsługi bankowości elektronicznej NBP
  • Praca w służbie cywilnej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-08-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/08/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi