Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/21/0397


Obowiązki:

sporządzanie sprawozdań finansowych, opracowanie i nadzór nad sporządzeniem rocznych planów w zakresie działalności ośrodka, prowadzenie rachunkowości, nadzór nad bieżącą realizacją i przestrzeganiem dyscypliny budżetowej, naliczanie wynagrodzeń, obsługa finansowa i rozliczanie środków pozyskanych z dotacji lub konkursów w tym z programów UE, dekretowanie dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera
  • obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
  • sprawdzanie danych księgowych
  • księgowanie z wykorzystaniem programów komputerowych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ukończone ekonomiczne studia magisterskie bądź uzupełniające ekonomiczne


Miejsce pracy: 6 Marca 35, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/03/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Kadra zarządzająca

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi