Opis stanowiska pracy
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w LeskuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
główny księgowyul. Stawowa 29, 38-600 Lesko
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie pełnej księgowości i płac w programie COMARCH
- Sprawozdawczość budżetowa zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie i realizacja planów finansowych wg systemu BUZA oraz planów w budżecie zadaniowym.
- Sprawozdania GUS, rozliczenia z ZUS (obsługa Płatnika), US, rozliczanie mandatów, terminowe rozliczanie należności i zobowiązań finansowych.
- Sporządzanie bilansu rocznego, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian funduszu jednostki.
- Rozliczanie należności budżetowych , delegacji.
- Przygotowywanie projektów procedur i przepisów wewnętrznych z zakresu spraw finansowych.
- Znajomość obsługi systemu TREZOR,
Warunki pracyPraca biurowa w siedzibie urzędu, wymagająca skupienia i rzetelności w związku z koniecznością prawidłowego prowadzenia obsługi finansowej i dysponowania państwowymi środkami finansowymi, wyjazdy służbowe, szkolenia.
Narzędzia i materiały pracy - komputer (praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie) i inne urządzenia biurowe (drukarka, fax, skaner, kserokopiarka)
Bariery architektoniczne: budynek piętrowy - brak windy.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, min. 3 lata w księgowości budżetowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Pełna znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
- sumienność, rzetelność, znajomość obsługi bankowości elektronicznej, spełnienie wymagań zawartych w art.54 ust.2 pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych
- posiadanie prawa jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-04
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu